„Z liczbą 15 000 gości, World Class Cocktail Festival jest drugim po Londynie i jednym z największych na świecie wydarzeń promujących kulturę koktajlową. Sukces formuły pierwszego tej skali tak innowacyjnego festiwalu koktajlowego na świecie to wielkie osiągnięcie naszej krajowej sceny barowej i dowód tego, że w ślad za trendem fine dinging w Polsce rozwinęła się już także idea fine dringing" – mówi Łukasz Piwowarczyk, Head of Reserve Poland w Diageo, inicjator festiwalu.
POLECAMY
Każdy z festiwalowych lokali oferował 5 autorskich koktajli. Spośród nich goście wybierali zestaw dwóch kompozycji w cenie 29 zł, które rezerwowali w internecie. Światowej klasy koktajle przygotowane były na bazie alkoholi premium, w tym m.in.: BLT (Bulleit Lemon Tonic), Singleton Sour, Johnnie Walker Gold & Apple oraz napoje na bazie Cîroc czy Ketel One. Bary i restauracje zadbały o to, aby menu koktajlowe zaspokoiło rozmaite preferencje smakowe gości. Pojawiły się więc pozycje wytrawne, korzenne, owocowe, kwaśne czy słodkie. Każda z nich łączyła w sobi...
Pozostałe 70% treści dostępne jest tylko dla Prenumeratorów
- 6 elektronicznych wydań,
- nieograniczony – przez 365 dni – dostęp online do aktualnego i archiwalnych wydań czasopisma,
- ... i wiele więcej!