POLECAMY
Połączone organizacje funkcjonować będą pod szyldem Fundacji Polish Prestige Hotels, zasadniczo nie zmieni się również logotyp. Krzysztof Jędrocha, Prezes Zarządu Fundacji Polish Prestige Hotels przekonuje: - Marka Polish Prestige Hotels & Resorts istnieje na polskim rynku od 1997 r., zgodziliśmy się co do tego, że nie chcemy rezygnować z wypracowanego przez tyle lat wizerunku prestiżowej organizacji.
Rozmowy na temat integracji obydwu Fundacji zaczęły się w połowie 2016 r. - Szybko okazało się, że cele stawiane przez Polish Prestige Hotels i Heritage Hotels są tożsame dla obydwu organizacji, dlatego w krótkim czasie mogliśmy zrealizować projekt połączenia nie wprowadzając rewolucji w sposobie funkcjonowania Fundacji – mówi Krzysztof Jędrocha.
- Od początku uznawaliśmy, że ta decyzja przyniesie wiele korzyści marketingowych, ale i ekonomicznych zarówno łączonym podmiotom, ale przede wszystkim obiektom członkowskim, dlatego połączenie stało się dla nas priorytetem – dod...
Pozostałe 70% treści dostępne jest tylko dla Prenumeratorów
- 6 elektronicznych wydań,
- nieograniczony – przez 365 dni – dostęp online do aktualnego i archiwalnych wydań czasopisma,
- ... i wiele więcej!