Nowy Dyrektor Sprzedaży w Holiday Inn Warsaw City Centre

Aktualności

Marcin Sadło będzie nadzorował prace działu sprzedaży w Holiday Inn Warsaw City Centre, należącym do sieci IHG Hotels & Resorts. Olbrzymie doświadczenie w branży hotelarskiej oraz duża znajomość rynku to istotne atuty Marcina.

Marcin Sadło od ponad 15 lat jest związany z branżą hotelarska. W 2007 roku rozpoczął prace w 5* hotelu InterContinental Warszawa w dziale rezerwacji indywidualnych. W czasie swojej 7-letniej kariery w hotelu pełnił stanowiska m.in.: koordynatora w dziale konferencji, a także Sales Managera, a od 2015 roku Senior Sales Managera. Marcin był odpowiedzialny za sprzedaż obiektu i budowanie relacji z klientami. W 2017 roku rozpoczął karierę w sieci Leonardo Hotels i awansował na stanowisko Regional Key Account Director. W 2020 roku jego kariera w tej sieci nabrała tempa i objął on stanowisko Dyrektora Sprzedaży trzech hoteli: Leonardo Royal Warsaw, NYX Hotel Warsaw i Leonardo Boutique Kraków. Był on odpowiedzialny za przygotowanie otwarcia tych hoteli w obszarze sprzedaży m.in. tworzenie strategii sprzedażowych, a także wprowadzenie obiektów na rynek.

POLECAMY

W Holiday Inn Warsaw City Centre Marcin Sadło będzie odpowiadał za zarządzanie wszystkimi pionami sprzedaży oraz tworzenie i realizację strategii biznesowej hotelu.

O hotelu Holiday Inn Warsaw–City Centre

Holiday Inn Warsaw–City Centre, jest, położony w businesowo – kulturalnej dzielnicy Warszawy. Posiada 256 pokoi, w tym także pokoje rodzinne. W Holiday Inn Warsaw City–Centre dzieci traktowane są wyjątkowo, jedzą i mieszkają za darmo. Holiday Inn Warsaw City–Centre zapoczątkował w Polsce koncept Open Lobby, otwartej przestrzeni gdzie można zjeść posiłek i napić się drinka. Hotel ma cztery nowoczesne sale konferencyjne z dostępem do światła dziennego i wyposażone w najwyższej jakości sprzęt AV.

O firmie IHG ®IHG Hotels & Resorts, to globalna firma z branży hotelarskiej, której celem jest zapewnienie prawdziwej gościnności dla wszystkich. Posiadając w portfolio 17 marek hoteli oraz IHG One Rewards, jeden z największych programów lojalnościowych na świecie, IHG ma ponad 6.000 hoteli w ponad 100 krajach. Zaplanowane jest otwarcie kolejnych 1.800 obiektów IHG w ciągu najbliższych pięciu lat. 

  • Luxury & Lifestyle: Six Senses Hotels Resorts Spas, Regent Hotels & Resorts, InterContinental Hotels & Resorts, Vignette Collection, Kimpton Hotels & Restaurants, Hotel Indigo
  • Premium: voco hotels, HUALUXE Hotels & Resorts, Crowne Plaza Hotels & Resorts, EVEN Hotels
  • Essentials: Holiday Inn Hotels & Resorts, Holiday Inn Express, avid hotels
  • Suites: Atwell Suites, Staybridge Suites, Holiday Inn Club Vacations, Candlewood Suites 

InterContinental Hotels Group PLC jest spółką holdingową z siedzibą w Wielkiej Brytanii i zarejestrowaną w Anglii i Walii. W hotelach i biurach IHG na całym świecie pracuje około 325 000 osób. Odwiedź nas online, aby dowiedzieć się więcej o naszych hotelach oraz programie IHG One Rewards.

 

Przypisy