Marzenie o własnej kawiarni teraz do spełnienia

Restuaracje
Kto nie marzył o własnej kawiarni? Tworzenie jej od podstaw to ekscytujący, ale też trudny proces. A może kupić udział w całej sieci kawiarni wraz z browarem kawowym? Ta wizja staje się możliwa i łatwiejsza do realizacji, niż kiedykolwiek! Etno Cafe, producent kawy kraftowej i właściciel największej, polskiej sieci kawiarni rozpoczął 6 sierpnia kampanię crowdfundingową na platformie Crowdway.pl. Chce pobić polski rekord zbiórki w internecie.

Etno Cafe to polska sieć 17 kawiarni w Warszawie, Wrocławiu, Gdańsku, Szczecinie, Poznaniu i Lesznie. Ich sercem jest własna, rzemieślnicza palarnia kaw Etno Cafe i Wroasters oraz browar kawowy Cold Brew Coffee, którego produkty są dostępne m.in. w sieci stacji benzynowych BP. Z biznesu założonego 6 lat temu przez czwórkę przyjaciół ze studiów, polegającego na imporcie kawy z Etiopii, wyrosła prężnie działająca spółka, która rzuciła wyzwanie największym kawiarnianym graczom i rynkowi kawy kraftowej.

POLECAMY

– Dążymy do tego, aby Etno Cafe stało się w ciągu 2 lat polską marką kawową nr 1 w sektorze premium – powiedział Łukasz Mrowiński, CEO Etno Cafe. – Ten cel realizujemy, stawiając na jakość, cierpliwy, kraftowy wypał kawy i budowanie społeczności ludzi myślących podobnie, jak my.

W ramach oferty crowdfundingowej firma planuje zebrać 5 mil...

Pozostałe 70% treści dostępne jest tylko dla Prenumeratorów

Co zyskasz, kupując prenumeratę?
  • 6 elektronicznych wydań,
  • nieograniczony – przez 365 dni – dostęp online do aktualnego i archiwalnych wydań czasopisma,
  • ... i wiele więcej!
Sprawdź szczegóły

Przypisy