MAKRO z najnowszymi trendami na Gault&Millau Tour 2017 w Warszawie

Restuaracje
Ruszył Gault&Millau Tour 2017! Pierwszym przystankiem tegorocznej edycji była warszawska restauracja Signature. Po raz kolejny partnerem tego wyjątkowego cyklu wydarzeń jest sieć hurtowni MAKRO Polska, która w tym roku postanowiła zaprezentować na swoim stoisku najnowsze trendy w świecie gastronomii.

Ponad 150 mistrzów kuchni z Mazowsza, Lubelszczyzny i województwa łódzkiego pojawiło się 12 czerwca w restauracji Signature w Warszawie na spotkaniu inaugurującym Gault&Millau Tour 2017. Jednym z partnerów tegorocznej edycji jest MAKRO Polska. Sieć hurtowni na swoim stanowisku zaprezentowała najnowsze trendy w świecie kulinariów i gastronomii takie, jak: narracyjność jedzenia, prospołeczność restauracji czy korzystanie z dóbr pola i łąki. Trendy ilustrowały produkty z oferty MAKRO: ser koryciński, kminek, rukiew  wodna, kwiaty jadalne, a także chipsy przygotowane specjalnie na tę okazję m.in. z jarmużu i batatów. Więcej informacji goście mogli czerpać z „Trend Book...

Pozostałe 70% treści dostępne jest tylko dla Prenumeratorów

Co zyskasz, kupując prenumeratę?
  • 6 elektronicznych wydań,
  • nieograniczony – przez 365 dni – dostęp online do aktualnego i archiwalnych wydań czasopisma,
  • ... i wiele więcej!
Sprawdź szczegóły

Przypisy