Ponad 150 mistrzów kuchni z Mazowsza, Lubelszczyzny i województwa łódzkiego pojawiło się 12 czerwca w restauracji Signature w Warszawie na spotkaniu inaugurującym Gault&Millau Tour 2017. Jednym z partnerów tegorocznej edycji jest MAKRO Polska. Sieć hurtowni na swoim stanowisku zaprezentowała najnowsze trendy w świecie kulinariów i gastronomii takie, jak: narracyjność jedzenia, prospołeczność restauracji czy korzystanie z dóbr pola i łąki. Trendy ilustrowały produkty z oferty MAKRO: ser koryciński, kminek, rukiew wodna, kwiaty jadalne, a także chipsy przygotowane specjalnie na tę okazję m.in. z jarmużu i batatów. Więcej informacji goście mogli czerpać z „Trend Book...
Pozostałe 70% treści dostępne jest tylko dla Prenumeratorów
- 6 elektronicznych wydań,
- nieograniczony – przez 365 dni – dostęp online do aktualnego i archiwalnych wydań czasopisma,
- ... i wiele więcej!