POLECAMY
Po sukcesie jesiennej konferencji redakcja naszego magazynu postanowiła pójść o krok dalej. Nie zmieniliśmy co prawda znanej dotychczas formuły wydarzenia, ale postawiliśmy sobie poprzeczkę jeszcze wyżej. Ponownie zadbaliśmy o to, by uczestnicy konferencji mogli korzystać z dwóch sal w sposób symultaniczny. Pierwsza z sal, dedykowana została menedżerom restauracji, by pod czujnym okiem ekspertów mogli pogłębiać swoją wiedzę z zakresu food costu, social media w restauracji i budowania karty win (bo kto go nie lubi?). Drugą część wypełniły natomiast najznamienitsze potrawy, które nie tylko podbiły podniebienia naszych gości, ale i zainspirowały szefów kuchni do eksperymentowania we własnych restauracjach. Ale od początku.
Od godziny 8.30 w holu warszawskiego hotelu zaczęło robić się tłoczno. Nie bez przyczyny. Wszystko po to, by zdążyć na uroczyste otwarcie konferencji. Poza gośćmi foyer wypełniły oczywiście stoiska sponsorów głównych – Selgros Cash & Carry i TransGourmet – oraz naszych partnerów, marek: Dora Metal, Kromet, Suprema, Winkolekcja. Nie zabrakło również akcentu medialnego, który zawdzięczamy przedstawicielom Kuchni+ oraz Newsgastro.pl.
Drugą edycję „Rentownej Restauracji” mogła otworzyć tylko jedna osoba: Maciej Podgórski – niezwykle elegancki redaktor naczelny magazynu „Biznes Restauracje & Catering”, który przywitał zebranych menedżerów restauracji wraz z Karolem Lisińskim z firmy Selgros i Trans Gourmet, która była sponsorem głównym. Częścią dla szefów kuchni zajęli się natomiast Patryk Dziamski i Jacek Krawczyk, których twarze również nie były obce naszym gościom.
Dłużej nie kazaliśmy już nikomu czekać. Po krótkim wstępie należało przejść do działania i pierwszych atrakcji minionego dnia. Panel przeprowadzony przez Arkadiusza Widawskiego, twórcę i założyciela „Online Marketing Polska”, przybliżył zainteresowanym, jak wykorzystać współczesne możliwości mediów społecznościowych do rozwoju swojego biznesu. Uczestnicy dowiedzieli się m.in., w jaki sposób skutecznie realizować kampanie on-line oraz w jaki sposób wykorzystywać Facebooka do komunikacji z potencjalnymi gośćmi. Po godzinnych warsztatach menedżerowie restauracji poznali najnowsze techniki marketingowe i zrozumieli, że konkurencję… mogą zostawić daleko w tyle. Pozytywny fee...
Pozostałe 70% treści dostępne jest tylko dla Prenumeratorów
- 6 elektronicznych wydań,
- nieograniczony – przez 365 dni – dostęp online do aktualnego i archiwalnych wydań czasopisma,
- ... i wiele więcej!