Konferencja Food Interactive Days to intensywny dwudniowy trening dla osób związanych z branżą HoReCa. Uczestnicy będą mieli możliwość wzięcia udział w spotkaniach z profesjonalistami prowadzonych w formie warsztatów, nawiązania nowych kontaktów i znajomości w zorganizowanej z myślą o networkingu przestrzeni barowej oraz odwiedzenia ekspozycji targowej.
POLECAMY
Główne tematy Food Interactive Days to:
I. Zgrany zespół
Każdy lokal gastronomiczny jest jak drużyna, a każdy członek tej drużyny jest tak samo ważny. Szef kuchni, manager, kelnerzy, kucharze, pomoce kuchenne – jeśli wszyscy nie będą tworzyć zgranego zespołu, ciężko będzie odnieść sukces. O tym jak budować relacje i porozumienie w zespole opowie Kinga Rylska, która swoje doświadczenie marketingowe zdobywała w sieci restauracji Aioli. W trakcie spotkania Kinga postara się odpowiedzieć na pytania: czym właściwie zajmuje się marketing w gastronomii i co tak naprawdę ma na celu?
II. Zarządzanie zespołem
Jak stać się dobrym trenerem swojego zespołu, czego wymagać, ale też jak motywować do pracy? Jak sprawić, aby ludzie chcieli słuchać i żeby restauracja nie została dotknięta problemem braku pracowników? O zarządzaniu zespołem opowie Małgorzata Bednarz z MWM Partners, która opracowała i wprowadziła w wielu restauracjach innowacy...
Pozostałe 70% treści dostępne jest tylko dla Prenumeratorów
- 6 elektronicznych wydań,
- nieograniczony – przez 365 dni – dostęp online do aktualnego i archiwalnych wydań czasopisma,
- ... i wiele więcej!