6 kroków do zaplanowania skutecznej kampanii reklamowej dla restauracji na 2017 r.

Restuaracje
Nowościami i zmianami jesteśmy bombardowani na co dzień. Aby za nimi nadążyć i niczego nie przegapić, promując naszą restaurację, zapraszamy do lektury 6 kroków do zaplanowania skutecznej kampanii reklamowej dla restauracji na 2017 r.

1) Nowe media i podążanie za nowościami

POLECAMY

Pamiętajmy o nowych mediach. Monitorujmy nowe funkcjonalności pojawiające w ramach mediów społecznościowych. Przykładem mogą być chociażby nowe opcje wprowadzone do Instagram Stories pozwalające na urozmaicenie publikowanych historii i wnoszące do nich kolejną szczyptę dobrej zabawy, jak chociażby Boomerang. Pozwala on znacząco uatrakcyjnić publikowane treści i tworzyć z serii zdjęć minifilmiki (odtwarzane do przodu i od tyłu). Do tej pory dostępny był dla standardowej „tablicy” Instagrama – dzisiaj jego możliwości możemy testować także w ramach Instagram Stories.

2)  Wideo, wideo i jeszcze raz wideo

Kolejny rok to dla nas walka o uwagę odbiorców, którą coraz trudniej przyciągnąć. Nieraz słyszymy, że rewolucja wideo właśnie się rozpoczęła, stąd też i my powinniśmy aktywnie ją wykorzystać w budowanie komunikacji. Jesteśmy właśnie świadkami kolejnego przełomowego momentu w komunikacji – za kilka lat bowiem nikt nie będzie sobie w stanie wyobrazić świata bez wideo – czas się na to już teraz przygotować. W tym względzie pamiętajmy także o opcjach live streamingu, które coraz szerzej udostępniają nam media społecznościowe. Facebook staje się praktycznie równie popularnym kanałem wideo jak YouTube, a Periscope zyskuje coraz więcej fanów.

3) Strona internetowa – zawsze aktualna i dostosowana do mobile!

Dbajmy o własną stronę internetową. Pamiętajmy o tym, aby przy wszelkich zmianach bardzo mocno zadbać o wszystkie kwestie SEO i  wysoką wartość content marketingową. Współcześnie to, co wartościowe dla odbiorcy, staje się również wartościowe dla Google, ale nie zmienia to faktu, że kwestie techniczne też powinny być przez nas dopracowane. Na co zwrócić uwagę?

  • Na odpowiednią konstrukcję linków odpowiadającą treści podstrony. Załóżmy, że musimy wygenerować prawidłowy link dla restauracji X i znajdującej się na niej zakładki menu degustacyjnego – jedną z...

Pozostałe 70% treści dostępne jest tylko dla Prenumeratorów

Co zyskasz, kupując prenumeratę?
  • 6 elektronicznych wydań,
  • nieograniczony – przez 365 dni – dostęp online do aktualnego i archiwalnych wydań czasopisma,
  • ... i wiele więcej!
Sprawdź szczegóły

Przypisy