Biznes Hotel
KATEGORIE
III Ogólnopolski Kongres Menedżerów i Właścicieli Hoteli i Obiektów Hotelowych - video relacja
Pobierz darmowe raporty
  • Raport rynek konferencyjny 2016
    Format: pdf -
    Pobierz plik
  • Raport Obiektów Konferencyjnych w Polsce 2015
    Format: pdf -
    Pobierz plik
  • Raport ActiveMobi: gotowość małych i średnich firm na klienta mobilnego
    Format: pdf - 3,5 MB
    Pobierz plik
Pokaż więcej raportów

Biznes Hotel - listopad/grudzień 2015

Jak przygotować swój hotel do sezonu niskiego i nie stracić? Jakie elementy składają się na efektywny dział sprzedaży, który leży u podstaw sukcesu obiektu? Czego uczą nas On-line Travel Agenci? Outsourcing w hotelu - jak podchodzić do rynku profesjonalnych usług biznesowych?

Biznes Hotel - listopad/grudzień 2015

W najnowszym numerze Biznes Hotel mamy przyjemność zaprezentować Państwu relację z III Ogólnopolskiego Kongresu Menedżerów i Właścicieli Hoteli i Obiektów Hotelowych 2015 organizowanego przez naszą Redakcję. Kongres miał miejsce 28 października 2015 r. w warszawskim Airport Hotel Okęcie. W tej edycji obrady poświęcono przede wszystkim skutecznym sposobom podnoszenia sprzedaży w hotelach oraz rentowności biznesu hotelowego w nadchodzącym roku. W spotkaniu wzięło udział przeszło 230 menedżerów i właścicieli hoteli i obiektów hotelowych, prelegenci oraz wystawcy. Kongres stworzył sposobność do wymiany opinii i poglądów pomiędzy profesjonalistami z branży HoReCa. Podczas 5 paneli tematycznych, na które składało się 9 prelekcji, dyskutowano o palących problemach w branży hotelarskiej i skutecznych sposobach na ich przezwyciężenie.

W numerze ponadto: podpowiadamy jak przygotować się do sezonu niskiego w hotelu, by nie stracić; wskazujemy elementy składające się na efektywny dział sprzedaży, który leży u podstaw sukcesu obiektu; omawiamy umowy o organizację imprezy w hotelu oraz podpowiadamy jak je przygotować, by w pełni zabezpieczyć swoje interesy.

Partnerem wydania jest firma: Profitroom.

Zapraszamy do lektury!

Spis treści

Temat numeru

4 Sprzedaż w sezonie niskim - jak się na niego przygotować, by nie stracić?

8 Efektywny dział sprzedaży kluczem do sukcesu hotelu

Relacja

12 III Ogólnopolski Kongres Menedżerów i Właścicieli Hoteli i Obiektów Hotelowych. Podsumowanie kongresu organizowanego przez redakcję „Biznes Hotel”

Hotel marketing

16 Marketing internetowy hoteli i obiektów konferencyjnych 2015/2016 (cz. I)

20 Concierge jakości - optymalizuj procesy w hotelu, aby zarabiać więcej

24 Zatrzymaj gościa na dłużej - aplikacja, dzięki której twój hotel znajdzie się w centrum wydarzeń

Revenue Management

26 Czego uczą nas On-line Travel Agenci?

30 Segmentacja rynkowa: czy to czas na redefinicję segmentów?

Optymalizacja kosztów

32 Outsourcing w hotelu. Jak podchodzić do rynku profesjonalnych usług biznesowych?

Hotelowy know-how

36 Nowoczesne technologie marketingowe dla branży hotelarskiej (cz. II). Monitoring wizerunku hotelu w sieci internetowej od A do Z

40 Sprawnie, nowocześnie i skutecznie w dziale housekeepingu

42 Historia sukcesu IBB Andersia Hotel

Przegląd prawny

44 Umowy o organizację imprezy w hotelu - jak je przygotować, by w pełni zabezpieczyć swoje interesy?

Fit & Food

48 Jak zapełnić hotel w święta?

52 Czym kierować się przy wyborze ekspresu do hotelu?

Trends & Design

56 Jakość hotelu zależy od jakości snu

58 Łazienki hotelowe - najważniejsze kierunki w aranżacji

Felieton

62 Strategia sprzedaży przed otwarciem hotelu

Katalog firm

64 Katalog firm

 

Piszą 
dla nas:
2014 @ FORUM MEDIA POLSKA Sp. z o.o.
Zdjęcia udostępnia fotolia.pl