Biznes Hotel
KATEGORIE
III Ogólnopolski Kongres Menedżerów i Właścicieli Hoteli i Obiektów Hotelowych - video relacja
Pobierz darmowe raporty
  • Raport rynek konferencyjny 2016
    Format: pdf -
    Pobierz plik
  • Raport Obiektów Konferencyjnych w Polsce 2015
    Format: pdf -
    Pobierz plik
  • Raport ActiveMobi: gotowość małych i średnich firm na klienta mobilnego
    Format: pdf - 3,5 MB
    Pobierz plik
Pokaż więcej raportów

Biznes Hotel - wrzesień/październik 2015

Jak wyprowadzić hotel z poważnego kryzysu? Jaka jest zależność między Revenue Managementem a jakością obsługi klienta? Jak z punktu widzenia prawa wygląda kwestia odpowiedzialność klientów hoteli za szkody wyrządzone podczas pobytu?

Biznes Hotel - wrzesień/październik 2015

W najnowszym numerze Biznes Hotel mamy przyjemność zaprezentować Państwu raport z czwartej edycji badania przeprowadzonego przez SaleBiznesowe.pl na temat rynku konferencyjnego w Polsce. Dla hotelarzy to niezwykle cenne źródło informacji – prezentuje aktualną sytuację w branży, a także pozwala na formułowanie prognoz i dostosowanie się do najnowszych trendów w zakresie „turystyki biznesowej”. Dopełnieniem raportu jest rozmowa z Lorettą Neufeldt General Managerem hotelu Novotel Poznań Centrum i Area Managerem zachodniej Polski, która zdradza jak dobrze przygotować się do imprez targowych i konferencji oraz w pełni wykorzystać ich potencjał.

W numerze ponadto: podpowiadamy jak skutecznie wyprowadzić hotel z poważnego kryzysu, prezentujemy 5 kroków do skutecznej sprzedaży
wielokanałowej w internecie, a także wyjaśniamy jak, z punktu widzenia prawa, wygląda kwestia odpowiedzialność klientów hoteli za szkody wyrządzone podczas pobytu.

Partnerem wydania jest firma LG.

Zachęcamy do lektury!

Spis treści

Temat numeru

4 Rynek obiektów konferencyjnych w Polsce

10 Jak wykorzystać potencjał targów i konferencji w biznesie hotelarskim?

Hotel Marketing

14 Jak wyprowadzić hotel z kryzysu?

18 Nowoczesne technologie marketingowe dla branży hotelarskiej (cz. 1) - Marketing Automation od A do Z

24 Agregatory sprzedaży metodą na zwiększenie zysków Twojego hotelu

26 5 kroków do skutecznej sprzedaży wielokanałowej w internecie

28 System automatyki hotelowej w branży hospitality

Revenue Management

30 Revenue Management a obsługa klienta w praktyce

34 Badanie: Walcz reputacją zamiast ceną w branży hotelarskiej!

37 Sieć Wi-Fi w hotelu - statystyki

Optymalizacja kosztów

38 Zredukuj koszty na tekstyliach w twoim hotelu

Hotelowy know-how

42 Rozwiązania technologiczne dla hoteli największych światowych producentów

46 Szósty zmysł szefa kuchni. Znaczenie pieców konwekcyjno-parowych w gastronomii

Przegląd prawny

48 Odpowiedzialność klientów hoteli za szkody wyrządzone podczas pobytu

Zarządzanie personelem

52 BHP w twoim hotelu - przygotuj się na kontrolę i unikaj wypadków

Trends&Design

56 Architektura światła w obiekcie hotelowym (cz. II)

58 Doskonałe systemy basenowe dla twojego hotelu

Fit&food

60 Innowacyjność w służbie doskonałej kawy

Felieton

62 Hotele lifestylowe - nowy trend czy przelotna moda?

 

 

 

Piszą 
dla nas:
2014 @ FORUM MEDIA POLSKA Sp. z o.o.
Zdjęcia udostępnia fotolia.pl