Biznes Hotel
KATEGORIE
III Ogólnopolski Kongres Menedżerów i Właścicieli Hoteli i Obiektów Hotelowych - video relacja
Pobierz darmowe raporty
  • Raport rynek konferencyjny 2016
    Format: pdf -
    Pobierz plik
  • Raport Obiektów Konferencyjnych w Polsce 2015
    Format: pdf -
    Pobierz plik
  • Raport ActiveMobi: gotowość małych i średnich firm na klienta mobilnego
    Format: pdf - 3,5 MB
    Pobierz plik
Pokaż więcej raportów

Biznes Hotel - lipiec/sierpień 2015

Jakie kroku trzeba podjąć, by odnieść sukces w branży hotelarskiej? O czym należy pamiętać instalując system wentylacyjno-klimatyzacyjny w obiekcie hotelowym? Jak skutecznie motywować pracowników? Jak, przy wykorzystaniu technologii mobilnych, odpowiadać na indywidualne potrzeby swoich gości?

Biznes Hotel - lipiec/sierpień 2015

W czwartym wydaniu Biznes Hotel w 2015 roku zapraszamy na dwugłos ekspertów od reputation i revenue managementu. Dagmara Plata-Alf i Krzysztof Głąbiński dowodzą, że każdy hotel posiada reputację, nawet jeśli jego właściciel nie zdaje sobie tego sprawy. To właśnie posiadana reputacja kształtuje cenę noclegu i usług świadczonych w hotelu, co czyni reputation i revenue management dwiema stronami tego samego medalu. Z tego względu eksperci nawołują: „Walcz reputacją zamiast ceną!”. Zachęcamy również do lektury wywiadu z Magdaleną Sekutowską, dyrektorem ds. rozwoju sieci Hilton w Europie Centralnej i Wschodniej, o specyfice i kierunkach rozwoju branży hotelarskiej w Polsce.

W numerze ponadto: prezentujemy 10 kroków do sukcesu w branży hotelarskiej; podpowiadamy jak przekłuć sytuacje kryzysowe w sukces, nie tracąc gości; podajemy sprawdzone metody motywowania pracowników; prezentujemy rozwiązania mobilne, które pozwolą odpowiadać na indywidualne potrzeby naszych gości; a także podpowiadamy jak przy pomocy due dilligence przygotować nasz hotel pod nowe inwestycje.

Partnerem wydania jest firma Yield Planet.

Zachęcamy do lektury!

Aktualności

4 Profesjonalne Warsztaty In-House Sofitel Warsaw Victoria 2015

6 Nowa formuła będzie integrować branżę HoReCa

Temat numeru

8 Walcz reputacją zamiast ceną! – dwugłos ekspertów o reputation i revenue managemencie w branży hotelarskiej

Twarzą w twarz

14 Trendy w hotelarstwie wyznaczają goście – hotele starają się im po prostu sprostać

Hotel Marketing

18 Sytuacje kryzysowe – jak zwyciężać nie tracąc w oczach gości?

22 Big Data w służbie nowoczesnego hotelarstwa

24 Nowe czasy w dystrybucji hotelarskiej. Czy jesteś gotowy?

26 Internetowy wyścig – wybierz właściwą ścieżkę promocji w kanale on-line

Revenue Management

30 10 kroków do sukcesu w branży hotelarskiej

Hotelowy know-how

34 Technologie mobilne w hotelu – jak odpowiadać na indywidualne potrzeby Twoich gości?

38 Prawne aspekty e-mail marketingu

Optymalizacja kosztów

42 Klimatyzacja w Twoim hotelu – przegląd skutecznych rozwiązań

Zarządzanie personelem

46 Nowoczesne metody motywowania pracowników – bądź krok przed konkurencją

Przegląd prawny

50 Due dilligence – przygotuj swój obiekt na nowe inwestycje

Trends & Design

54 Przystosuj hotel do zmian zachodzących w branży – case study polskiego rynku

57 Hotel z klimatem

58 Architektura światła w obiekcie hotelowym – cz. I

Food & Fit

60 Kawa zawsze pod ręką…

Felieton

62 Własny biznes – to nie boli!

Piszą 
dla nas:
2014 @ FORUM MEDIA POLSKA Sp. z o.o.
Zdjęcia udostępnia fotolia.pl