Biznes Hotel
KATEGORIE
III Ogólnopolski Kongres Menedżerów i Właścicieli Hoteli i Obiektów Hotelowych - video relacja
Pobierz darmowe raporty
  • Raport rynek konferencyjny 2016
    Format: pdf -
    Pobierz plik
  • Raport Obiektów Konferencyjnych w Polsce 2015
    Format: pdf -
    Pobierz plik
  • Raport ActiveMobi: gotowość małych i średnich firm na klienta mobilnego
    Format: pdf - 3,5 MB
    Pobierz plik
Pokaż więcej raportów

Biznes Hotel - maj/czerwiec 2015

Czy inwestycja we własną pralnię się opłaca? Czy można odzyskać koszty szkoleń pracownika, który się zwolnił? Jak zarządzać reputacją hoteli w sieci? Jak zyskiwać na hotelowym CSR? Jakie warunki musi spełnić restauracja, by być bezpieczną dla alergików?

Biznes Hotel - maj/czerwiec 2015
W trzecim wydaniu Biznes Hotel w roku 2015 Dagmara Plata-Alf zdradza, jak zarządzać reputacją hoteli w sieci, Krzysztof Głąbiński udowadnia, że „nadzwyczajny lider może podwoić zyski”, o tym, w jaki sposób świadomie zatrudniać szefa kuchni, opowiada Ziemowit Majewski, General Manager w hotelu City Park Poznań oraz restauracji Cucina 88.
 
Czy możemy sobie zapewnić lojalność pracownika po ustaniu umowy o pracę, czy pracodawca może wykorzystywać korespondencję e-mailową swojego byłego pracownika lub korzystać z listy kontaktowej w jego telefonie służbowym albo z zapisanych SMS-ów i czy można odzyskać koszty szkoleń pracownika, który się zwolnił podpowiada Aleksandra Dalecka, adwokat z Kancelarii Radców Prawnych Marek Zdanowicz i Wspólnicy Spółka komandytowa.
 
Sherlock Holmes powiedział: „Im jakiś szczegół jest bardziej niezwykły i groteskowy, tym bardziej zasługuje na dokładne zbadanie, a wypadek, który, zdawałoby się, wikła sprawę, dokładnie rozważony i umiejętnie wyzyskany, może ją właśnie całkowicie wyjaśnić”. Jak zadbać o te właściwe szczegóły radzą architekci Grzegorz Kłopocki, Klementyna Kopczyńska-Kłopocka i Alicja Homik. O nowych strategiach działania gastronomii i konceptach Winestone oraz Novo Square opowiada Marek Przeorski, General Manager hotelu Mercure Gdynia Centrum. 
 
W najnowszym numerze magazynu "Biznes Hotel", oprócz kolejnych lekcji Revenue Management, pomagamy także znaleźć odpowiedzi na pytania jak wykorzystać monitoring internetu w branży hotelarskiej, jak zyskiwać na hotelowym CSR; sprawdzamy, czy inwestycja we własną pralnię się opłaca, jak menedżerowie zarządzają hotelowymi klubami nocnymi; podpowiadamy jakie warunki musi spełnić restauracja, by być bezpieczną dla alergików oraz pokazujemy, że stworzenie możliwości pobytu gościom wraz z ich zwierzakami może być decyzją bardzo zyskowną dla hotelu.
 
Partnerem wydania jest portal MojeKonferencje.pl.
 
Życząc owocnego wakacyjnego „czasu żniw”, zapraszamy do lektury.
 

Spis treści

AKTUALNOŚCI //

  • 04 Hotele ibis w standardzie 3***

temat numeru //

  • 06 Nadzwyczajny lider może podwoić zyski

Trends & Design //

  • 10 Dobry projekt to nie tylko design HOTELSRECOVERY concept
  • 14 Dobry sen tworzy dobry hotel

Twarzą w twarz //

  • 16 Restauracja w hotelu powinna oferować oryginalne wrażenia smakowe i estetyczne

ZARZĄDZANIE PERSONELEM //

  • 20 Głowa restauracji hotelowej

Revenue Management //

  • 24 Zrozumienie rynku – podstawa skutecznej segmentacji
  • 26 Revenue Management: kto tu rządzi?

Hotel Marketing //

  • 30 Europa przewodzi zmianom
  • 32 Reputation Management
  • 36 Jak wykorzystać monitoring internetu w branży hotelarskiej?
  • 40 Odpowiedzialny hotel pomaga sprzedawać – czyli jak zyskiwać na hotelowym CSR

OPTYMALIZACJA KOSZTÓW //

  • 46 Pralnia w hotelu – czy to się opłaca? Przegląd prawny //
  • 48 Kilka słów prawnika o kłopotach z byłymi pracownikami

Hotelowy Know-how //

  • 52 Piekiełko pod hotelem
  • 56 Rozmowy o czasie – przy kawie…
  • 58 Zwierzaki w hotelu – 5 prostych powodów, by nie stanowiły dla Ciebie problemu
  • 62 Hotel od kuchni – zaplanuj zaplecze restauracji, baru i strefy bankietów
  • 64 Woda wodzie nierówna?

Fit & Food //

  • 66 Karta dań dla alergika

Felieton //

  • 70 Inwestycje „Mixed Use” – czas na hotele!

Katalog Firm //

72 Katalog firm

Piszą 
dla nas:
2014 @ FORUM MEDIA POLSKA Sp. z o.o.
Zdjęcia udostępnia fotolia.pl