Biznes Hotel nr 3(33)/2019 maj-czerwiec

Zaplecze technologiczne w biznesie konferencyjnym – jak sprostać  wymaganiom? Jakość sprzedaży MICE. Czas na pobudkę! Jak zdjęcia i opinie o hotelu wpływają na rezerwacje? Urządzenia wielofunkcyjne. Technologia, która nic nie kosztuje? Klimatyzacja pod kontrolą. Jak wybrać system optymalny dla hotelu? Inwestycja zaczyna się od pomysłu - to i dużo więcej w najnowszym numerze Biznes Hotel!

2019-05-31 10:58:05

Drodzy Czytelnicy,

w najnowszym wydaniu magazynu „Biznes Hotelu” publikujemy dla Państwa raport „Rynek obiektów konferencyjnych w Polsce w 2019 roku” przygotowany przez SaleBiznesowe.pl. Jest to już 8. edycja raportu, który ma na celu zaprezentowanie stanu zarówno tego rynku, jak i funkcjonujących na nim obiektów konferencyjnych. Ponadto pokazuje on, jakimi kryteriami kierują  się przy wyborze idealnego miejsca na wydarzenie.


Pozostając w temacie konferencji, coraz więcej hoteli przygotowuje ofertę nie tylko dla gości indywidulanych, ale także dla klientów biznesowych. Organizowanie konferencji, meetingów, szkoleń, warsztatów i wszelkiego rodzaju spotkań dla sporych liczebnie grup to wyzwanie, któremu hotelarze wychodzą naprzeciw już od ładnych kilku–kilkunastu lat. W tym miejscu odsyłamy do artykułu Tomasza Chojnackiego, który odpowiada na pytanie, jak sprostać wymaganiom, przygotowując zaplecze technologiczne w biznesie konferencyjnym.


Hasło „konferencja” albo „spotkanie biznesowe” raczej nikomu nie kojarzy się z relaksem i odpoczynkiem. Wydarzenia często są tak przeładowane programowo, że trudno znaleźć chwilę pomiędzy zakończeniem konferencji a wieczorną integracją przy kolacji. Uczestnicy takiej konferencji korzystają tylko z wykładów konferencyjnych oraz cateringu i noclegu. Anna Tafelska postanowiła udowodnić, że „poważna” konferencja nie musi wykluczać się ze SPA i dlaczego warto otworzyć się na grupy kon ferencyjne przebywające w hotelu.

Miłej lektury!
Monika Cichowska
redaktor prowadząca „Biznes Hotel”

WIADOMOŚCI Z BRANŻY
04 Wiadomości z branży

TEMAT NUMERU
12  Zaplecze technologiczne w biznesie konferencyjnym – jak sprostać  wymaganiom?

RAPORT SPECJALNY
16 Rynek obiektów konferencyjnych  w Polsce w 2019 roku

HOTEL MARKETING
24 Jakość sprzedaży MICE. Czas na pobudkę!
27 Zmień stronę hotelu i zwiększ widoczność w internecie
30 Poznaj tajemnicę skutecznego mailingu
34 Jak zdjęcia i opinie o hotelu wpływają na rezerwacje?

TECHNOLOGIE W HOTELARSTWIE
40 Hotelgram… to dopiero początek!
44 Tworzenie inteligentnego hotelu od podstaw

HOTELOWY KNOW-HOW
49 Gdańsk, Łódź i Wrocław z największym  potencjałem wzrostu rynku hotelowego – rozmowa z Andrzejem Szymczykiem
52 Alergik na śniadaniu
56 Urządzenia wielofunkcyjne. Technologia, która nic nie kosztuje?
60 W hotelu bardzo ważna jest kawa
serwowana podczas śniadań

SPA & WELLNESS
62 Poważna konferencja a SPA – czy to się wyklucza?
64 Siłownia w hotelu – dlaczego jest tak ważna?

PORADNIK INWESTORA
68 Inwestycja zaczyna się od pomysłu
70 Klimatyzacja pod kontrolą. Jak wybrać system optymalny dla hotelu?

KATALOG FIRM
72 Katalog firm

ZNAJDŹ NAS: