Biznes Hotel
KATEGORIE
III Ogólnopolski Kongres Menedżerów i Właścicieli Hoteli i Obiektów Hotelowych - video relacja
Pobierz darmowe raporty
  • Raport rynek konferencyjny 2016
    Format: pdf -
    Pobierz plik
  • Raport Obiektów Konferencyjnych w Polsce 2015
    Format: pdf -
    Pobierz plik
  • Raport ActiveMobi: gotowość małych i średnich firm na klienta mobilnego
    Format: pdf - 3,5 MB
    Pobierz plik
Pokaż więcej raportów

Biznes Hotel - marzec/kwiecień 2015

W drugim wydaniu Biznes Hotel w roku 2015 m.in. jak pokolenie Y wybiera obiekty lifestylowe, rozmowa z Maciejem Majewskim, szefem kuchni hotelu Sofitel Warsaw Victoria, o strefie fitness w hotelu i o rekrutacji pracowników z obszaru Europy Wschodniej.

Biznes Hotel - marzec/kwiecień 2015

Klientów biznesowych w Polsce regularnie przybywa. Rok 2014 był pod tym względem wyjątkowo dobry, jednak jak wynika z badań pierwszego kwartału i analiz przeprowadzanych przez agencje zajmujące się turystyką, w tym Światową Organizację Turystyczną (WTO), 2015 r. będzie jeszcze korzystniejszy dla hotelarzy. Jednymi z najbardziej atrakcyjnych potencjalnych gości mogą być obywatele Chin, których w ciągu kilku lat wyjedzie w podróże zagraniczne nawet 100 milionów. Musimy zatem przygotować się na ten czas. W jaki sposób przyciągnąć gości z tego kraju? Choćby przez markę hotelu. Przynależność do takich marek, jak Accor czy Intercontinental Hotels Group, rozpoznawalnych w Chinach, może sprawić, że goście chętniej zaufają obiektom, których markę znają. O korzyściach związanych z przystąpieniem do znanej marki pisaliśmy w poprzednim, styczniowo-lutowym numerze „Biznes Hotel” w wywiadzie z panią Iwoną Świtek z Hotelu Mercure Warszawa Airport. W wydaniu marzec/kwiecień przedstawiamy nieco inne rozwiązanie – przystąpienie do programu partnerskiego, niosące za sobą ciekawe korzyści, przy zachowaniu autonomii. Zachęcam tym samym do przyjrzenia się publikacji: „Alternatywa dla franczyzy?” i przyjrzenie się możliwościom, które daje współpraca z programem partnerskim takim jak Polish Prestige Hotels & Resorts.

Aby pomóc czerpać inspiracje od najlepszych, 25 maja organizujemy warsztaty dla dyrektorów i menedżerów hoteli, w jedynej w Polsce formule zakładającej odkrycie przez dyrektora Hotelu Sofitel Warsaw Victoria sprawdzonych technologii i rozwiązań, które pomagają osiągnąć sukces i wysoką rentowność w branży. Więcej informacji na www.biznes-hotel/eventy. Zapraszamy! 

Spis treści Biznes Hotel 02/2015:

Temat numeru //

  • 04 Pokolenie Y wybiera obiekty lifestylowe

Trends & Design // 1

  • 10 Re-designing w najlepszym stylu
  • 12 Arłamów i jego przestrzeń
  • 16 Postaw na SPA w swoim hotelu
  • 18 Otuleni dźwiękiem

Twarzą w twarz //

  • 20 Szef kuchni czy menedżer?

Optymalizacja kosztów //

  • 24 Rekrutacja pracowników z obszaru Europy Wschodniej

Revenue Management //

  • 26 Świat GDS
  • 30 Receptura Revenue Management: główne składniki

Hotel Marketing //

  • 32 Alternatywa do franczyzy?
  • 36 Ile kosztuje Cię sprzedaż wielokanałowa?

Zarządzanie personelem //

  • 38 Biznes to ludzie

Przegląd prawny //

  • 40 Ochrona danych osobowych – praktyczny przewodnik

Hotelowy Know-how //

  • 44 Wunderwaffe branży kongresowej?
  • 48 Recepcja wizytówką hotelu
  • 52 Komfort dla palących i niepalących
  • 54 Łamanie barier architektonicznych
  • 56 Chroń mienie gości

Fit&Food //

  • 58 Strefa fitness w hotelu

Felieton //

  • 62 „Słoń w hotelowym pokoju”!

Katalog Firm //

  • 64 Katalog firm
Piszą 
dla nas:
2014 @ FORUM MEDIA POLSKA Sp. z o.o.
Zdjęcia udostępnia fotolia.pl