Biznes Hotel
KATEGORIE
III Ogólnopolski Kongres Menedżerów i Właścicieli Hoteli i Obiektów Hotelowych - video relacja
Pobierz darmowe raporty
  • Raport rynek konferencyjny 2016
    Format: pdf -
    Pobierz plik
  • Raport Obiektów Konferencyjnych w Polsce 2015
    Format: pdf -
    Pobierz plik
  • Raport ActiveMobi: gotowość małych i średnich firm na klienta mobilnego
    Format: pdf - 3,5 MB
    Pobierz plik
Pokaż więcej raportów

Nr 1(25)/2018 styczeń-luty

Millenials w hotelu - jak z nim pracować? Uwaga - remont! Jak, kiedy i dlaczego? Gry hotelowe w marketingu - jak to działa? Jakie działa marketingowe w hotelu podjąć, by lepiej przejść sezon niski? Niska rentowność świetnego obiektu. Brzmi znajomo? Pozycjonowanie nadal popularniejsze niż linki sponsorowane - to i dużo więcej w najnowszym numerze Biznes Hotel!

Nr 1(25)/2018 styczeń-luty

Drodzy Czytelnicy,

Styczeń nie przyzwyczaił nas do wysokich wyników sprzedażowych w hotelarstwie. Na rynku obserwuje się lekki zastój pod względem liczby wyjazdów biznesowych w firmach i poza rejonami podgórskimi jest to okres, którego koniec jest przez hotelarzy bardzo wyczekiwany. Często zdarza się, że wyniki sprzedażowe, które pozostawiają wiele do życzenia, mało pozytywnie

wpływają na finansową kondycję niektórych obiektów hotelowych. Ma to również nierzadko wpływ na pogorszenie się atmosfery w zespole. A ponieważ w hotelarstwie atmosfera jest rzeczą niezwykle istotną, postanowiliśmy przyjrzeć się temu tematowi, a nawet opisać to zjawisko w artykule: Jakie działania marketingowe w hotelu podjąć, by lepiej przejść sezon niski? autorstwa Adama Latka.

Ze względu na zaniepokojenie problematyką RODO w hotelarstwie i kilkoma prośbami z prośbą o poruszenie tej kwestii, które otrzymaliśmy na redakcyjną skrzynkę, RODO jest kolejnym zagadnieniem, które wzięliśmy na tapetę w dwóch osobnych artykułach: 12 twardych faktów o RODO oraz Zostało już tylko 120 dni do wejścia w życie RODO.

Już 25 kwietnia odbędzie się 5. edycja konferencji „Rentowny Hotel”, która w tym roku obejmie tematy związane m.in. z pozyskiwaniem klientów, kalkulowaniem ofert, zarządzaniem zespołem, obsługą klienta i sezonowymi ofertami specjalnymi. Cały program skrojony został na miarę aktualnych potrzeb branży i przygotowany po konsultacjach z hotelarzami z całej Polski. Mam nadzieję, że zobaczymy się w Warszawie już 25 kwietnia! Tym akcentem zapraszam do lektury tego wydania „Biznes Hotelu”.

Z pozdrowieniami,
Maciej Podgórski
redaktor naczelny „Biznes Hotelu”

Piszą 
dla nas:
2014 @ FORUM MEDIA POLSKA Sp. z o.o.
Zdjęcia udostępnia fotolia.pl