Biznes Hotel
KATEGORIE
III Ogólnopolski Kongres Menedżerów i Właścicieli Hoteli i Obiektów Hotelowych - video relacja
Pobierz darmowe raporty
  • Raport rynek konferencyjny 2016
    Format: pdf -
    Pobierz plik
  • Raport Obiektów Konferencyjnych w Polsce 2015
    Format: pdf -
    Pobierz plik
  • Raport ActiveMobi: gotowość małych i średnich firm na klienta mobilnego
    Format: pdf - 3,5 MB
    Pobierz plik
Pokaż więcej raportów

Nr 6(24)/2017 listopad-grudzień

Rezerwacja eventów online – dla odważnych czy szaleńców? Zakup energii i gazu – jak wybrać odpowiedni moment na organizację przetargu? Fundamenty SPA w hotelu. Jak stworzyć unikalną strefę relaksu? Kiedy siłownia w hotelu jest potrzebna? Kto powinien rządzić w hotelu, czyli dylematy zarządzania - to i dużo więcej w najnowszym numerze Biznes Hotel!

Nr 6(24)/2017 listopad-grudzień

Drodzy Czytelnicy,

Czwarty kwartał jest czasem wzmożonej pracy dla wszystkich osób związanych z zarządzaniem w hotelarstwie. Wstępne podsumowania roku, raporty, budżetowanie działań i wydatków na 2018 r., ale również rozliczanie się ze wszystkiego, czego udało się dokonać w tym roku – obowiązków jest wiele. W październiku ukazał się raport urzędu statystycznego w Warszawie, który choć może nie być reprezentatywny dla całego kraju, wydaje się nieść za sobą pozytywny sygnał z branży. Okazuje się bowiem, że w drugim kwartale w woj. mazowieckim wzrosła liczba turystów korzystających z noclegu, w czerwcu aż o 10,2% w porównaniu z czerwcem 2016 r. W czołówce zagranicznych gości plasują się Brytyjczycy, Niemcy oraz Amerykanie. Oczywiście należy się cieszyć wciąż rosnącym w Polsce rynkiem, jednak należy pamiętać, że chętnych na „kawałek tortu”, który jest coraz większy, nie brakuje. Jak to zrobić, by poradzić sobie z rosnącą konkurencją?

Postanowiliśmy pochylić się nad tym pytaniem, odpowiadając na nie tekstami Wzrost konkurencji na rynku hotelarskim – jak zadbać o właściwy marketing? oraz Jak wykorzystać kampanię PPC, aby zwiększyć ruch z rynków zagranicznych?. Szczególnej uwadze chciałbym również polecić artykuły Jak zarządzać przychodami w SPA oraz Pracownik recepcji jako silne ogniowo sprzedaży.

Ponieważ jest to ostatnie wydanie „Biznes Hotelu” w tym roku, korzystając z okazji, życzę wszystkim czytelnikom oraz osobom związanym z branżą hotelarską w Polsce Świąt spędzonych w rodzinnej atmosferze, w zdrowiu i cieple domowego ogniska.

Maciej Podgórski
Redaktor naczelny 

Piszą 
dla nas:
2014 @ FORUM MEDIA POLSKA Sp. z o.o.
Zdjęcia udostępnia fotolia.pl