Biznes Hotel
KATEGORIE
V Ogólnopolski Kongres Menedżerów i Właścicieli Hoteli i Obiektów Hotelowych - video relacja
Pobierz darmowe raporty
  • Rynek obiektów konferencyjnych w Polsce w 2018 r.
    Format: pdf - 347,99 KB
    Pobierz plik
  • Raport rynek konferencyjny 2016
    Format: pdf -
    Pobierz plik
  • Raport Obiektów Konferencyjnych w Polsce 2015
    Format: pdf -
    Pobierz plik
Pokaż więcej raportów

Biznes Hotel nr 5(23)/2017 wrzesień-październik

Jak wykorzystać LinkedIn w działaniach marketingowych i promocji hotelu? Zbudujmy hotel - ale gdzie? Jak dobrze wybrać halę namiotową, która powiększy przestrzeń naszego obiektu? Gabinet masażu w hotelu - jak zagwarantować najwyższą jakość usługi? Jak chronić markę hotelu? To i dużo więcej w najnowszym numerze Biznes Hotel!

Biznes Hotel nr 5(23)/2017 wrzesień-październik

Drodzy Czytelnicy,

wkroczyliśmy w przełom trzeciego i czwartego kwartału. To zdecydowanie okres zwiększonej aktywności konferencyjnej w sektorze biznesowym. Z jednej strony, spotykamy się z sytuacją, w której możemy sobie pozwolić na śmielsze zarządzanie ceną, z drugiej zaś – wciąż musimy być czujni i śledzić konkurencję, bo ta nie śpi i stale się powiększa.

Gość biznesowy w hotelu to skarb z wielu względów i dlatego komunikacja z nim jest niezwykle ważna, choć często niełatwa. O tym, w jakim sposób docierać do biznesowego gościa za pomocą social mediów, pisze dla nas Angelika Borysiak. Social media wykorzystywane w hotelarstwie to oczywiście nic nowego, a tworzenie treści skrojonych specjalnie pod potencjalnych gości hotelu na portalach Facebook, Instagram czy nawet Twitter stało się rzeczą powszechną, choć nie zawsze dobrze tworzoną przez działy marketingu hoteli. W tym wydaniu wzięliśmy jednak pod lupę nieco alternatywny kanał social mediów – LinkedIn. O tym, w jaki sposób promować hotel i tworzyć skuteczne kampanie marketingowe na tym coraz bardziej popularnym biznesowym serwisie społecznościowym, pisze dla nas Tomasz Chojnacki.

Jeszcze więcej ciekawych rozwiązań z zakresu marketingu hotelu, zarządzania opiniami gości, projektowania eventu od strony hotelu i wiele innych tematów już w 27 października w Multikinie Złote Tarasy w Warszawie podczas V Ogólnopolskiego Kongresu Menedżerów i Właścicieli Hoteli – Rentowny Hotel. Zapraszam do wzięcia udziału. Na hasło: „Biznes Hotel” wpisane w uwagi formularza rejestracyjnego na www.rentownyhotel.pl otrzymają Państwo 10% rabatu od aktualnej ceny. Ode mnie, tylko nikomu ani słowa J

Miłej lektury i do zobaczenia na #RentownyHotel!

Maciej Podgórski

Spis treści

Temat numeru

04 Jak wykorzystać LinkedIn w działaniach marketingowych i promocji hoteli?

Marketing

10 Trafiaj do gości biznesowych poprzez media społecznościowe? (cz. I)

14 Angażuj, buduj zaufanie i… bądź cierpliwy, czyli ABC sukcesu hotelu w social media

18 Profitroom Design – wizerunek hotelu w rękach profesjonalistów

22 Profitroomon Tour po całej Polsce!

24 Event hotelowy (cz. III). Znajomość klienta eventowego, czyli po co komu CRM?

Technologie w hotelarstwie

28 Business intelligence – teraźniejszość i przyszłość hotelarstwa

30 Bidroom.com – prosta formuła głębokich zmian

32 Przewodnik po technologiach w hotelarstwie (cz. II)

Revenue Management

40 Dyskontowanie cen – czy zawsze się opłaca? (cz. II)

Inwestycje hotelowe

42 Zbudujmy hotel – ale gdzie?

Hotelowy know-how

46 Dotacje na szkolenie pracowników i inne usługi rozwojowe

50 Najwyższy standard w każdym hotelu – rozwiązania multimedialne od UPC Biznes

52 Jak dobrze wybrać halę namiotową, która powiększy przestrzeń naszego obiektu?

58 W kolejce po jakość. Systemy wydawcze oraz bufety śniadaniowe Dora Metal

60 Gabinet masażu w hotelu – jak zagwarantować najwyższą jakość usługi?

Optymalizacja kosztów

62 Zabezpiecz się przed awariami prądu – agregaty prądotwórcze w hotelu

66 Zachowaj w czystości swój hotel dzięki produktom marki Clinex

Przegląd prawny

68 Jak chronić markę hotelu?

Fit & Food

72 10 lat Winkolekcji

74 Wybór ekspresu do hotelu w 6 krokach

Katalog firm

76 katalog firm

Piszą 
dla nas:
2014 @ FORUM MEDIA POLSKA Sp. z o.o.
Zdjęcia udostępnia fotolia.pl