Biznes Hotel
KATEGORIE
III Ogólnopolski Kongres Menedżerów i Właścicieli Hoteli i Obiektów Hotelowych - video relacja
Pobierz darmowe raporty
  • Raport rynek konferencyjny 2016
    Format: pdf -
    Pobierz plik
  • Raport Obiektów Konferencyjnych w Polsce 2015
    Format: pdf -
    Pobierz plik
  • Raport ActiveMobi: gotowość małych i średnich firm na klienta mobilnego
    Format: pdf - 3,5 MB
    Pobierz plik
Pokaż więcej raportów

Biznes Hotel maj-czerwiec 2017

Jak poprzez programy lojalnościowe sprawić, by gość do Ciebie wracał? Jakie narzędzia i aplikacje przydają się w codziennej pracy hotelarza? Jak działania CSR mogą zoptymalizować Twój biznes? Overbooking w hotelarstwie i co mają do tego linie lotnicze? Jak dużego hotelu potrzebujemy, by przynosił zyski? To i dużo więcej w najnowszym numerze Biznes Hotel!

Biznes Hotel maj-czerwiec 2017

Drodzy Czytelnicy,

W ostatnich kilku latach w Polsce obserwujemy sporo inwestycji w hotele „butikowe”, co mnie cieszy, gdyż jestem fanem nowoczesnego dizajnu, w który zazwyczaj takie hotele obfitują. Takie inwestycje jednak nie sprawdzą się w każdym miejscu i zazwyczaj nie są to duże obiekty. No właśnie, jak duży powinien być hotel? Z całą pewnością jest to kluczowe pytanie przed podjęciem decyzji o nowej inwestycji. Postanowiliśmy zatem zająć się tym problemem w artykule: Rozmiar ma znaczenie, czyli jak duży powinien być hotel, by przynosił zyski?.

W tym miejscu chciałbym pochwalić się nowym działem, którym powołaliśmy dla wszystkich tych, którzy chcą posiąść wiedzę dotyczącą inwestycji hotelowych. „Inwestycje Hotelowe” przygotowywać będą dla Państwa specjaliści z firmy Hotel Professionals z Panem Alexem Kloszewskim na czele, którego przedstawić w branży hotelarskiej chyba nie trzeba.

Poza ww. tekstem w szczególności polecam Państwa uwadze tekst Krzysztofa Głąbińskiego: Overbooking w hotelarstwie (i co mają do tego linie lotnicze?), który przybliża zagadnienie overbookingu w liniach lotniczych i pokazuje, jak revenue manager w hotelu może z niego czerpać.

Programy lojalnościowe – spraw, by gość do Ciebie wracał to kolejny wart uwagi tekst, przygotowany przez Tomasza Chojnackiego, przydatny wszystkim tym, którzy w swoim obiekcie jeszcze programów lojalnościowych nie posiadają, a chcieliby je wprowadzić. Naprawdę warto.

Niniejszym zapraszam do lektury i życzę przyjemnej dawki wiedzy!

Maciej Podgórski

redaktor naczelny „Biznes Hotelu”

Spis treści

Temat numeru:

04 Programy lojalnościowe – spraw, by gość do Ciebie wracał

Marketing

08 Niezbędnik hotelarza i marketingowca, czyli subiektywna lista narzędzi ułatwiających codzienną pracę

10 Zrównoważony hotel, czyli jak działania CSR mogą zoptymalizować Twój biznes

13 Hotelarskie inspiracje w Poznaniu

14 Guest Connect – brakujące ogniwo efektywnego procesu sprzedaży

20 Dowiedz się, jak powinien wyglądać Twój sukces [wywiad]

22 Event hotelowy (cz. I). Zarządzanie eventami – jak przygotować się do zmian?

Revenue Management

24 Overbooking w hotelarstwie (i co mają do tego linie lotnicze?)

30 Zarządzanie hotelem w erze cyfrowej [wywiad]

Inwestycje hotelowe

32 Rozmiar ma znaczenie, czyli jak dużego hotelu potrzebujemy, by przynosił zyski?

Hotelowy Know-how

36 Ford Transit wjeżdża do branży hotelarskiej

42 Kosiarka dla hotelu – jak dbać o tereny zielone wokół obiektu?

46 Wybierz partnera, który zadba o bezpieczeństwo Twoich danych

48 Mniej blichtru, więcej elegancji – dekoracje stołu na imprezy okolicznościowe

52 Sen to podstawa – zadbaj o odpowiedni materac w hotelu

56 Technologie Digital Signage wspierające hotelarstwo

Optymalizacja kosztów

58 Czystość siłowni i strefy SPA – jak robić to dobrze?

62 Powiew nowoczesności od Fuji Electric

Przegląd prawny

64 Czy mamy przełom w płatnościach na rzecz organizacji zbiorowego zarządzania?

Fit & Food

70 Kieliszki mają znaczenie

Katalog firm

72 Katalog firm

Piszą 
dla nas:
2014 @ FORUM MEDIA POLSKA Sp. z o.o.
Zdjęcia udostępnia fotolia.pl