Biznes Hotel
KATEGORIE
III Ogólnopolski Kongres Menedżerów i Właścicieli Hoteli i Obiektów Hotelowych - video relacja
Pobierz darmowe raporty
  • Raport rynek konferencyjny 2016
    Format: pdf -
    Pobierz plik
  • Raport Obiektów Konferencyjnych w Polsce 2015
    Format: pdf -
    Pobierz plik
  • Raport ActiveMobi: gotowość małych i średnich firm na klienta mobilnego
    Format: pdf - 3,5 MB
    Pobierz plik
Pokaż więcej raportów

Biznes Hotel marzec-kwiecień 2017

Jak skutecznie monitorować konkurencję? Jak sprzedają emocje? Jakimi sposobami zwiększyć sprzedaż poprzez stronę hotelu? Jak dopasować swoją strategię do produktu i cen konkurencji? Co zrobić, by w pełni wykorzystać potencjał sezonu wiosennego? jak chronić prawo do prywatności gości hotelowych? To i znacznie więcej w najnowszym numerze "Biznes Hotel". Teraz aż 84 strony!

Biznes Hotel marzec-kwiecień 2017

Drodzy Czytelnicy,

wraz z początkiem wiosny oddajemy w Państwa ręce nowy numer „Biznes Hotelu” z rekordową liczbą 84 stron. To solidna porcja nowej wiedzy i inspiracji.

Polecam Państwu szczególnie dwa teksty, które poruszają ważny temat monitorowania konkurencji w branży hotelowej. Tomasz Chojnacki pisze, jak i za pomocą jakich narzędzi skutecznie to robić. Temat ten podejmuje też i rozwija Krzysztof Głąbiński, który radzi, jak analizować dynamikę konkurencyjności, by dopasować swoją strategię do produktu i cen konkurencji. Mówimy zatem dużo o tym, jak konkurencja zareaguje, jeśli zmienimy cenę, a także jak my zareagujemy, jeśli zrobi to ona. Jest merytorycznie i narzędziowo.

W numerze piszemy również m.in. o tym, jak sprzedają emocje, zdradzamy skuteczne sposoby obsługi gościa przez czat, a także prezentujemy trzy sposoby zwiększenia sprzedaży w hotelu. Nasza ekspertka Aleksandra Dalecka wyjaśnia,
jak chronić prawo do prywatności gości hotelowych, a Piotr Tabor uczy, jak pozyskiwać unijne dotacje dla obiektów hotelowych. Mogłabym wymieniać dalej, ale… przecież za chwilę sami Państwo przeczytają je wszystkie, pozostaje mi więc życzyć inspirującej lektury!

Ewa Karczewska
Redaktor prowadząca „Biznes Hotel"

Spis treści

Temat numeru

04 Monitoring konkurencji – jak robić to dobrze?

Twarzą w twarz

08 Jak sprzedają emocje? [wywiad]

12 Silna marka to potężne wsparcie dla hotelu [wywiad]

Hotel marketing

14 Hotelowa pierwsza pomoc – obsługa gościa na czacie

18 Kampanie Google AdWords od A do Z (cz. II)

22 Jak sprostać wyzwaniom sprzedażowym w hotelarstwie?

25 Bidroom.com rzuca wyzwanie innym platformom rezerwacyjnym

26 10 wskazówek – jak zwiększyć sprzedaż poprzez stronę hotelu?

30 Social WiFi wspiera Louvre Hotels Group w komunikacji z klientem

32 Czy technologie mobilne zdominują hotelarstwo?

36 Odkryj możliwości zupełnie nowego Price Shoppera!

Revenue Management

38 Dynamika konkurencyjności – jak dopasować swoją strategię do produktu i cen konkurencji?

44 Kontrola inwentarza kanałów sprzedażowych (cz. II). Overselling i modele pobytu

Hotelowy know-how

46 UPC Biznes – bezpiecznie, solidnie i kompleksowo

48 Ekonomia czystości w hotelu

54 Telewizja hotelowa na miarę 2017 r. [wywiad]

56 Komfort, wygoda i oszczędności, czyli hotelowe centrale wentylacyjno-klimatyzacyjne

Inwestycje hotelowe

60 Unijne dotacje dla hoteli: Program Rozwoju Obszarów Wiejskich

Przegląd prawny

64 Prawo do prywatności, czyli jak chronimy gości hotelowych

Fit & Food

69 Śniadania i przerwy kawowe? Tylko z NESCAFÉ Alegria!

70 Wina musujące to nie tylko szampan

72 Świeżo mielona kawa dzięki ekspresowi WE8 od Jura Poland

Trends & Design

74  Zaaranżuj przestrzeń wokół hotelu i wykorzystaj potencjał sezonu wiosennego

Wiadomości z branży

78 Rafał Rosiejak na czele hotelu Hampton by Hilton Gdańsk Oliwa

80 Jak skutecznie sprzedawać eventy?

82 Grupa Orbis i AccorHotels redukują ilość odpadów żywnościowych o 30%!

Katalog Firm

84 Katalog firm

Piszą 
dla nas:
2014 @ FORUM MEDIA POLSKA Sp. z o.o.
Zdjęcia udostępnia fotolia.pl