Biznes Hotel
KATEGORIE
III Ogólnopolski Kongres Menedżerów i Właścicieli Hoteli i Obiektów Hotelowych - video relacja
Pobierz darmowe raporty
  • Raport rynek konferencyjny 2016
    Format: pdf -
    Pobierz plik
  • Raport Obiektów Konferencyjnych w Polsce 2015
    Format: pdf -
    Pobierz plik
  • Raport ActiveMobi: gotowość małych i średnich firm na klienta mobilnego
    Format: pdf - 3,5 MB
    Pobierz plik
Pokaż więcej raportów

Biznes Hotel styczeń-luty 2017

Marketing internetowy hoteli i obiektów konferencyjnych 2016/2017 (cz. II); Kampanie Google AdWords od A do Z; Twój hotel oczami gościa. Czy jesteś guest-centric?; 2017 rokiem Guest-Centered Revenue Managementu; Monitoring emocji a jakość obsługi gościa hotelowego. To i dużo więcej w najnowszym numerze "Biznes Hotel"!

Biznes Hotel styczeń-luty 2017

Szanowni Państwo,

Zima od dobrych kilku lat obfituje w warunki pogodowe, które zachęcają do wszelkich wyjazdów turystycznych w rejony górskie. Z całą pewnością wpłynie to pozytywnie na wyniki zlokalizowanych tam hoteli. Obiekty nastawione na biznes konferencyjny również nie powinny mieć powodów do zmartwień, ponieważ wszystko wskazuje na to, że w 2017 r. do Polski przyjedzie jeszcze więcej gości z zagranicy, a część z nich w celach biznesowych. Do tego nie zapominajmy o Polakach, którzy korzystają z hoteli prywatnie i biznesowo znacznie częściej niż w ubiegłych latach.. Można by zatem pokusić się o stwierdzenie, że w dzisiejszych czasach nie ma nic prostszego niż otwarcie własnego hotelu. Czy to prawda? Otóż nie. Biznes ten wymaga nie tylko świetnego planu, ale i doświadczenia oraz pomysłów, by móc się wyróżnić na tle innych lokalizacji. Sprawny marketing może napędzić sprzedaż w hotelu, a dobra kampania marketingowa jest podstawą, szczególnie jeśli chcemy pozycjonować się lepiej i skuteczniej niż konkurencja.

 Z tego tytułu chciałbym polecić temat numeru. w którym prezentujemy drugą część wyników raportu pt. Marketing internetowy w hotelach i obiektach konferencyjnych 2016/2017. Tekst przygotowany przez portal MojeKonferencje.pl dostarczy Państwu wiedzy, „jak robią to inni”. O skutecznej kampanii internetowej Google AdWords napisała z kolei Dagmara Plata-Alf, która pomoże zrozumieć metodykę tworzenia kampanii za pomocą narzędzia Google. Dziewięć tekstów marketingowych to gratka dla wszystkich menedżerów, których domeną jest właśnie ten element biznesu. Rzecz jasna polecam też teksty pozostałych działów, które, mam nadzieję, pomogą rozwiązać wszelkie wyzwania i wątpliwości, z którymi przyjdzie się Państwu zmierzyć od początku 2017 r.

Życzę owocnej lektury,

Maciej Podgórski

Redaktor naczelny "Biznes Hotel"

Spis treści

Temat numeru

4 Marketing internetowy hoteli i obiektów konferencyjnych 2016/2017 (cz. II)

Hotel marketing

10 Kampanie Google AdWords od A do Z

14 Biznes hotel w liczbach

16 Zaproś ponownie. Jak skutecznie zachęcać gości do powrotu?

20 Twój hotel oczami gościa. Czy jesteś guest-centric?

24 Monitoring emocji a jakość obsługi gościa hotelowego

28 Poznaj możliwości nowej platformy Center od Profitroom

30 Jak skutecznie zarządzać reputacją hotelu w Internecie?

32 Wi-Fi jako nowy kanał sprzedaży?

34 Oczekiwania organizatorów eventów wobec hoteli

Revenue menagement

38 2017 rokiem Guest-Centered Revenue Managementu

Hotelowy know-how

48 Dobrze podane. Modułowe systemy i ciągi wydawcze na miarę potrzeb hotelu

52 Hotel z wizją. U progu kolejnej rewolucji cyfrowej w hotelarstwie

56 Jak zbudować jakość obsługi przy optymalizacji kosztów?

Przegląd prawny

60 Ufaj i kontroluj, czyli jak zgodnie z prawem podglądać pracowników?

Trends & Design

64 Tekstylia hotelowe na miarę potrzeb hotelu – jak je wybrać?

Fit & Food

68 Wino w hotelu – restauracja, bankiety, minibar I co jeszcze?

Wiadomości z branży

70 Mazury HORECA 2017 – po raz drugi z udziałem Hosted Buyers

71 Dyplom MBA – nowy musy have branży turystycznej

Katalog firm

72 Katalog firm

Piszą 
dla nas:
2014 @ FORUM MEDIA POLSKA Sp. z o.o.
Zdjęcia udostępnia fotolia.pl