Drodzy Czytelnicy,
Właśnie wchodzimy w najbardziej intensywny okres w biznesie konferencyjnym. Idzie za tym ogrom pracy włożony w przygotowania eventów, które odbywać się będą w Państwa hotelach.
To moment, w którym nadarza się okazja, by zdobyć lojalność gości i klientów konferencyjnych.
Zaangażowanie pracowników hotelu w obsługę jest tu kluczowe. O tym, w jaki sposób weryfikować to zaangażowanie, pisze dla nas Adam Latek w tekście Oceny okresowe jako forma podsumowania zaangażowania w jakość pracy. To nie wszystko, jeśli o tematy konferencyjne chodzi. Maciej Karczewski przybliży Państwu nowoczesne rozwiązania multimedialne w branży konferencyjnej, a Tomasz Chojnacki zdradza 14 trendów technologicznych w hotelarstwie na rok 2017.
Już 27 października odbędzie się IV edycja Ogólnopolskiego Kongresu Menedżerów i Właścicieli Hoteli pod hasłem przewodnim „Rentowny Hotel”. Nasze konferencje znane są jako najbardziej merytoryczne w branży. Co roku niemal 300 dyrektorów, menedżerów i właścicieli hoteli spotyka się na naszych Kongresach, by wymieniać się doświadczeniami oraz zdobywać nową wiedzę. Tegoroczna edycja obfitować będzie w tematy z zakresu marketingu, Revenue Managementu, zarządzania personelem, rentowności food & beverage oraz biznesu konferencyjnego.
Już teraz serdecznie zapraszam do rejestracji, a po więcej informacji odsyłam na naszą stronę: www.rentownyhotel.pl.
Życzę miłej lektury.
Redaktor naczelny "Biznes Hotel"
Spis treści
Temat numeru
4 Nowoczesne rozwiązania multimedialne dla branży konferencyjnej
Twarzą w twarz
10 Pokój spersonalizowany to rozmowa z gościem
Hotel marketing
12 Atmosfera sukcesu - co pomoże zyskać zadowolenie gości?
16 Nowoczesne technologie marketingowe dla branży hotelarskiej (cz. VIII). Nowe media społecznościowe w planowaniu kampanii reklamowej na rok 2017
20 Zarządzanie wskaźnikowe, czyli biznesowa strona liczb
24 8 kluczowych zmian w channel managerze Upper CRS 2.0.
28 Jak efektywnie wykorzystać Wi-Fi w hotelu?
Revenue Management
30 Korzyści z technologii Revenue w hotelarstwie
36 Kontrola inwentarza kanałów sprzedażowych
38 14 trendów technologicznych w hotelarstwie na rok 2017/2018
Hotelowy know-how
42 Cyfryzacja w hotelarstwie - jak nie zostać w tyle?
46 Profesjonalna obsługa gościa VIP - jak sprostać potrzebom wymagającego gościa?
50 Śniadanie ma moc - śniadanie w hotelu a zadowolenie gościa z pobytu
54 Dobra kawa a ocena hotelu
Zarządzanie personelem
56 Oceny okresowe jako forma podsumowania zaangażowania w jakość pracy
Przegląd prawny
60 Weryfikacja partnera biznesowego
Trends & Design
64 Modernizacja - nowe życie hotelu
Wiadomości z branży
66 Nowy zakład w Lipnie znacznie zwiększy możliwości produkcyjne Pinguin Foods Polska
Katalog firm
68 Katalog firm