Biznes Hotel
KATEGORIE
III Ogólnopolski Kongres Menedżerów i Właścicieli Hoteli i Obiektów Hotelowych - video relacja
Pobierz darmowe raporty
  • Raport rynek konferencyjny 2016
    Format: pdf -
    Pobierz plik
  • Raport Obiektów Konferencyjnych w Polsce 2015
    Format: pdf -
    Pobierz plik
  • Raport ActiveMobi: gotowość małych i średnich firm na klienta mobilnego
    Format: pdf - 3,5 MB
    Pobierz plik
Pokaż więcej raportów

Biznes Hotel wrzesień/październik 2016

Jak wykorzystać nowe media społecznościowe w panowaniu kampanii reklamowej na rok 2017? Jakie korzyści płyną z wykorzystania technologii Revenue w hotelarstwie? Cyfryzacja w hotelarstwie - jak nie zostać w tyle? To i dużo więcej w najnowszym numerze Biznes Hotel!

Biznes Hotel wrzesień/październik 2016

Drodzy Czytelnicy,

Właśnie wchodzimy w najbardziej intensywny okres w biznesie konferencyjnym. Idzie za tym ogrom pracy włożony w przygotowania eventów, które odbywać się będą w Państwa hotelach.
To moment, w którym nadarza się okazja, by zdobyć lojalność gości i klientów konferencyjnych.
Zaangażowanie pracowników hotelu w obsługę jest tu kluczowe. O tym, w jaki sposób weryfikować to zaangażowanie, pisze dla nas Adam Latek w tekście Oceny okresowe jako forma podsumowania zaangażowania w jakość pracy. To nie wszystko, jeśli o tematy konferencyjne chodzi. Maciej Karczewski przybliży Państwu nowoczesne rozwiązania multimedialne w branży konferencyjnej, a Tomasz Chojnacki zdradza 14 trendów technologicznych w hotelarstwie na rok 2017.

Już 27 października odbędzie się IV edycja Ogólnopolskiego Kongresu Menedżerów i Właścicieli Hoteli pod hasłem przewodnim „Rentowny Hotel”. Nasze konferencje znane są jako najbardziej merytoryczne w branży. Co roku niemal 300 dyrektorów, menedżerów i właścicieli hoteli spotyka się na naszych Kongresach, by wymieniać się doświadczeniami oraz zdobywać nową wiedzę. Tegoroczna edycja obfitować będzie w tematy z zakresu marketingu, Revenue Managementu, zarządzania personelem, rentowności food & beverage oraz biznesu konferencyjnego.
Już teraz serdecznie zapraszam do rejestracji, a po więcej informacji odsyłam na naszą stronę: www.rentownyhotel.pl.

Życzę miłej lektury.

Redaktor naczelny "Biznes Hotel"

Spis treści

Temat numeru

4 Nowoczesne rozwiązania multimedialne dla branży konferencyjnej

Twarzą w twarz

10 Pokój spersonalizowany to rozmowa z gościem

Hotel marketing

12 Atmosfera sukcesu - co pomoże zyskać zadowolenie gości?

16 Nowoczesne technologie marketingowe dla branży hotelarskiej (cz. VIII). Nowe media społecznościowe w planowaniu kampanii reklamowej na rok 2017

20 Zarządzanie wskaźnikowe, czyli biznesowa strona liczb

24 8 kluczowych zmian w channel managerze Upper CRS 2.0.

28 Jak efektywnie wykorzystać Wi-Fi w hotelu?

Revenue Management

30 Korzyści z technologii Revenue w hotelarstwie

36 Kontrola inwentarza kanałów sprzedażowych

38 14 trendów technologicznych w hotelarstwie na rok 2017/2018

Hotelowy know-how

42 Cyfryzacja w hotelarstwie - jak nie zostać w tyle?

46 Profesjonalna obsługa gościa VIP - jak sprostać potrzebom wymagającego gościa?

50 Śniadanie ma moc - śniadanie w hotelu a zadowolenie gościa z pobytu

54 Dobra kawa a ocena hotelu

Zarządzanie personelem

56 Oceny okresowe jako forma podsumowania zaangażowania w jakość pracy

Przegląd prawny

60 Weryfikacja partnera biznesowego

Trends & Design

64 Modernizacja - nowe życie hotelu

Wiadomości z branży

66 Nowy zakład w Lipnie znacznie zwiększy możliwości produkcyjne Pinguin Foods Polska

Katalog firm

68 Katalog firm

Piszą 
dla nas:
2014 @ FORUM MEDIA POLSKA Sp. z o.o.
Zdjęcia udostępnia fotolia.pl