Biznes Hotel
KATEGORIE
III Ogólnopolski Kongres Menedżerów i Właścicieli Hoteli i Obiektów Hotelowych - video relacja
Pobierz darmowe raporty
  • Raport rynek konferencyjny 2016
    Format: pdf -
    Pobierz plik
  • Raport Obiektów Konferencyjnych w Polsce 2015
    Format: pdf -
    Pobierz plik
  • Raport ActiveMobi: gotowość małych i średnich firm na klienta mobilnego
    Format: pdf - 3,5 MB
    Pobierz plik
Pokaż więcej raportów

Biznes Hotel - lipiec/sierpień 2016

Jaki związek z rozwojem kariery w hotelarstwie ma mobilność pozioma? Jak zapracować na lojalność gości? Czy momenty, które mają znaczenie dla podróżnych, są ważne również dla przedsiębiorcy? Dlaczego powinniśmy stosować Revenue Management Systems i z jakich powodów tego nie robimy? Jak ratować zadłużony hotel za pomocą restrukturyzacji zobowiązań?

Biznes Hotel - lipiec/sierpień 2016

Drodzy Czytelnicy,

nawet się nie obejrzeliśmy, a już jesteśmy na wakacyjnym półmetku. Mam szczerą nadzieję, że czerpią Państwo pełnymi garściami z okresu wakacyjnego i przekuwają go w swój wizerunkowy i finansowy sukces.

Przed nami wrzesień i październik, kiedy to dzieci wrócą do szkół, a dorośli do swoich zawodowych obowiązków. Dla hoteli to znak, że zbliżają się miesiące obfite w wydarzenia konferencyjne. Warto odpowiednio zaplanować promocję i działania marketingowe, które zaowocują sukcesem. Pamiętajmy o tym, że zadowolony gość, również ten konferencyjny, chętnie do nas wróci. O tym, jak skutecznie budować lojalność gości wobec naszego hotelu, pisze Adam Piwek, do którego artykułu szczególnie Państwa odsyłam.

W Polsce Revenue Management to wciąż dziedzina traktowana po macoszemu, co jest dość trudne do zrozumienia. Z tego względu w każdym numerze „Biznes Hotelu” prezentujemy Państwu pomocne rozwiązania i zgłębiamy tajniki zagadnień składających się na RM. Tym razem polecam Państwa uwadze tekst Krzysztofa Głąbińskiego, który w bieżącym numerze pisze o atutach stosowania w hotelarstwie Revenue Management Systems i próbuje dociec, dlaczego - pomimo wyraźnych  zalet - tak rzadko jest on wykorzystywany. Jak dowodzi autor, stosowanie RMS to zwiększenie przychodu hotelu o 10% (sic!). Nic, tylko czytać i stosować.

Z tego miejsca chciałbym też Państwa zaprosić na tegoroczną IV edycję Ogólnopolskiego Kongresu Menedżerów i Właścicieli Hoteli, który odbędzie się 27 października w Warszawskim hotelu Marriott. Więcej informacji na stronie: www.rentownyhotel.pl.

Do zobaczenia w październiku na Kongresie, a tymczasem zapraszam do lektury „Biznes Hotel”!

Maciej Podgórski

redaktor naczelny "Biznes Hotel"

Spis treści

Temat numeru

4 Strefa SPA - wizytówka Twojego hotelu

10 Design i funkcjonalność w Twoim hotelu

Twarzą w twarz

12 Mobilność a rozwój kariery w hotelarstwie

Hotel Marketing

14 Magia lojalności, czyli jak zdobyć i zatrzymać serca gości?

18 Nowoczesne technologie marketingowe dla branży hotelarskiej (cz. VII). Video marketing od A do Z

22 Simply more bookings. Co nowego w Upper 6?

26 Wyjazdy weekendowe - jak skutecznie wykorzystać tendencję?

30 Czy momenty, które mają znaczenie dla podróżnych, są ważne również dla przedsiębiorcy?

32 Jak wybrać dobry channel manager - pięć czynników, którymi trzeba się kierować przy wyborze

34 Social WiFi w Hotelu Bania**** Thermal & Ski (case study)

36 Technologia w hotelu jest inwestycją, a nie kosztem

Revenue Management

40 Efektywne strategie cenowe w Twoim hotelu (cz. II)

42 Dlaczego powinniśmy stosować Revenue Management Systems i z jakich powodów tego nie robimy?

Optymalizacja kosztów

48 Poczuj dobry klimat – systemy wentylacyjno-klimatyzacyjne w Twoim hotelu

56 Wracamy tam, gdzie możemy się wyspać – kolekcja hotelowa Hilding Anders Polska

59 Nowoczesne systemy nagłośnienia do pokoju hotelowego

Przegląd prawny

60 Jak ratować zadłużony hotel, czyli o restrukturyzacji zobowiązań

Trends & Design

66 Dobry design kluczem do sukcesu hoteli butikowych

Aktualności

68 Nowoczesny hotel - zainspiruj się na targach w Poznaniu

70 Grupa AccorHotels promuje i nagradza swoich pracowników

Katalog firm

72 Katalog firm

Piszą 
dla nas:
2014 @ FORUM MEDIA POLSKA Sp. z o.o.
Zdjęcia udostępnia fotolia.pl