Biznes Hotel
KATEGORIE
III Ogólnopolski Kongres Menedżerów i Właścicieli Hoteli i Obiektów Hotelowych - video relacja
Pobierz darmowe raporty
  • Raport rynek konferencyjny 2016
    Format: pdf -
    Pobierz plik
  • Raport Obiektów Konferencyjnych w Polsce 2015
    Format: pdf -
    Pobierz plik
  • Raport ActiveMobi: gotowość małych i średnich firm na klienta mobilnego
    Format: pdf - 3,5 MB
    Pobierz plik
Pokaż więcej raportów

Biznes Hotel - maj/czerwiec 2016

Jak wygrać w sezonie wakacyjnym? Jaki wpływ na forecasting ma konkurencja? Kiedy ogłosić upadłość hotelu? Jak wybrać usługi telewizyjne dla swojego obiektu?

Biznes Hotel - maj/czerwiec 2016

Wstępniak:

Drodzy Czytelnicy,

wielkimi krokami zbliżamy się do okresu wakacyjnego, kiedy w hotelach gościa konferencyjnego w znaczącej części zastąpi gość turystyczny. To dobry moment na podsumowania, dlatego z przyjemnością odsyłam Państwa do lektury raportu z tegorocznej edycji badania przeprowadzonego przez Salebiznesowe.pl na temat obiektów konferencyjnych w Polsce. To doskonałe źródło wiedzy na temat branży konferencyjnej w Polsce.

Z roku na rok w polskich hotelach przybywa turystów z zagranicy, na co niebagatelny wpływ ma opinia o naszym kraju jako znacznie bezpieczniejszym niż popularne do niedawna destynacje turystyczne. Na naszą korzyść działają też względnie niski koszt wypoczynku, atrakcyjność krajobrazu i bogactwo kulturowe. O tym, jak skutecznie przyciągnąć gościa wakacyjnego zarówno z Polski, jak i zagranicy, przeczytają Państwo w tekście „4 kroki do sukcesu w sezonie wakacyjnym”.

Niezawodną pomocą w zakresie Revenue Managementu służy nam jak zawsze Krzysztof Głąbiński, który w przystępny sposób przybliża problem relacji między forecastingiem i konkurencją oraz wpływ tej zależności na kształtowanie cen oferowanych przez nas noclegów.

Nie sposób wymienić tu wszystkich artykułów w numerze, więc na tych poprzestanę. Jednakże zachęcam do uważnej lektury każdego z nich. Całe majowe wydanie obfituje w wysoce merytoryczne treści, które, mam nadzieję, okażą się dla Państwa interesujące i pomocne.

Udanego czerwca i początku wakacji!

Maciej Podgórski, Redaktor naczelny „Biznes Hotel"

Spis treści

Temat numeru

4 UPC Biznes gwarantem kompleksowych rozwiązań multimedialnych dla Twojego hotelu

6 Nowoczesne systemy telewizji hotelowej

Twarzą w twarz

12 Prowadzenie działalności hotelowej wymaga praktycznej wiedzy

Raport

14 Rynek obiektów konferencyjnych w Polsce 2016

Hotel marketing

20 4 kroki do sukcesu w sezonie wakacyjnym

24 Wielki efekt małych rzeczy - drobnostki, które wiele zmieniają z perspektywy klienta

28 Nowoczesne technologie marketingowe dla branży hotelarskiej (cz. VI). Video marketing od A do Z

32 Recepcja hotelu wita gościa już w… wyszukiwarce

34 Zwiększ odsetek użytkowników strony hotelowej, którzy zostają klientami dzięki CRO (Conversion Rate Optimization)

38 Wykorzystanie Social WiFi w praktyce

40 Czy polskie hotele są gotowe na inwazję turystów z Europy Środkowo-Wschodniej

Revenue Management

42 Największa tajemnica Revenue Managementu: forecast a konkurencja (cz. II)

48 Efektywne strategie cenowe w Twoim hotelu

Optymalizacja kosztów

50 Zachowaj w czystości swój hotel dzięki produktom marki Clinex

52 Głośno i wyraźnie. Profesjonalne nagłośnienie sali konferencyjnej

56 Kalkulator SME - pierwszy krok na drodze do optymalizacji kosztów za energię elektryczną w Twoim hotelu

Przegląd prawny

60 Problemy w hotelu. Kiedy ogłosić upadłość?

Zarządzanie personelem

64 X, Y, Z? - czyli o pokoleniowych wyzwaniach menedżerów

Trends & Design

70 Zrównoważony rozwój w branży hotelarskiej okiem architekta. Trend czy zdecydowana konieczność?

Katalog firm

72 Katalog firm

Piszą 
dla nas:
2014 @ FORUM MEDIA POLSKA Sp. z o.o.
Zdjęcia udostępnia fotolia.pl