Biznes Hotel
KATEGORIE
III Ogólnopolski Kongres Menedżerów i Właścicieli Hoteli i Obiektów Hotelowych - video relacja
Pobierz darmowe raporty
  • Raport rynek konferencyjny 2016
    Format: pdf -
    Pobierz plik
  • Raport Obiektów Konferencyjnych w Polsce 2015
    Format: pdf -
    Pobierz plik
  • Raport ActiveMobi: gotowość małych i średnich firm na klienta mobilnego
    Format: pdf - 3,5 MB
    Pobierz plik
Pokaż więcej raportów

Biznes Hotel - marzec/kwiecień 2016

Jak ograniczyć koszty eksploatacyjne w hotelu? Jak skutecznie opisywać atrakcje i tworzyć przyciągające oferty? Czy Google stanie się kolejnym OTA? Jakim zapleczem technologicznym powinien dysponować hotel, by sprostać wymaganiom klientom konferencyjnym? Jak z głową i klasą zakończyć umowę najmu? O tym i wiele więcej w najnowszym "Biznes Hotel"!

Biznes Hotel - marzec/kwiecień 2016

Drodzy Czytelnicy,

Jeszcze do końca nie wyszliśmy z okresu grzewczego, a my już zachęcamy do myślenia o tym, który dopiero nadejdzie. Jak wszyscy wiemy, opłaty eksploatacyjne w hotelu to ogromny koszt, wobec czego postanowiliśmy rozprawić się z tym tematem i poszukać oszczędności. W efekcie powstał tekst o audycie energetycznym, w którym nasi eksperci radzą, jak ograniczyć koszty eksploatacyjne w obiekcie. Lekturę tego tekstu polecam szczególnej uwadze. 

Wydanie marcowe jest bogate w tematy marketingowe. To nie przypadek. Wkraczamy bowiem w okres szczególnie intensywny dla wszystkich hoteli, które aktualnie dopracowują swoje oferty na weekend majowy i wakacje. O tym, w jaki sposób skutecznie promować hotel, piszemy aż w 9 artykułach!

Niniejszym zapraszam do lektury i życzę jak najlepszych wyników biznesowych w kolejnym kwartale!
 

Partnerem wydania jest firma: Dora Metal

Spis treści

Temat numeru

4 Audyt energetyczny - ogranicz koszty eksploatacyjne w hotelu

Twarzą w twarz

10 Cyfrowa rewolucja w hotelarstwie - czas na zmiany

Marketing

12 Synergia słowa i relaksu - jak skutecznie opisywać atrakcje i tworzyć przyciągające oferty?

16 Nowoczesne technologie marketingowe dla branży hotelarskiej (cz. IV). LinkedIn - biznesowe medium społecznościowe od A do Z

20 Nowoczesne technologie marketingowe dla branży hotelarskiej (cz. V). LinkedIn - profesjonalny profil hotelu krok po kroku

22 Nawet najdłuższa podróż zaczyna się... w internecie

24 Wyróżnij się, a zyskają wszyscy

26 Przykładowe działania reklamowe dla hoteli na Facebooku (cz. II)

30 Czy Google zostanie kolejnym OTA?

34 Nowoczesne zarządzanie sprzedażą noclegów w internecie

38 Nowy OTA na polskim rynku, czyli historia regionalnego sukcesu

Revenue Management

40 Największa tajemnica Revenue Managementu: forecasting (cz. I)

43 Integracja Social WiFi z Profitroom - innowacyjne narzędzia do budowania relacji z gośćmi

44 Efektywna strategia przychodowa w Twoim hotelu (cz. II)

Optymalizacja kosztów

46 Zaplecze technologiczne w biznesie konferencyjnym - jak sprostać wymaganiom?

Hotelowy know-how

52 Myśl systemowo z Brilliant PMPRO

54 Nominacje Business Hotel Awards

56 Event okolicznościowy w hotelu - wykorzystaj potencjał miejsca

59 Hotel Doctor - nowa usługa firmy doradczej Hotel Professionals

Przegląd prawny

60 Jak z głową i z klasą zakończyć umowę najmu?

Zarządzanie personelem

64 Trudna sztuka motywowania pracowników

Fit & Food                               

68 Kawa dopełnieniem hotelowych śniadań

Trends & Design

70 Uciec... ale dokąd? Slow travel jako odpowiedź rynku hospitality na wymagania klienta zamożnego

Katalog firm

72 Katalog firm

Piszą 
dla nas:
2014 @ FORUM MEDIA POLSKA Sp. z o.o.
Zdjęcia udostępnia fotolia.pl