Biznes Hotel
KATEGORIE
III Ogólnopolski Kongres Menedżerów i Właścicieli Hoteli i Obiektów Hotelowych - video relacja
Pobierz darmowe raporty
  • Rynek obiektów konferencyjnych w Polsce w 2018 r.
    Format: pdf - 347,99 KB
    Pobierz plik
  • Raport rynek konferencyjny 2016
    Format: pdf -
    Pobierz plik
  • Raport Obiektów Konferencyjnych w Polsce 2015
    Format: pdf -
    Pobierz plik
Pokaż więcej raportów

Łódzki hotel spod znaku Hiltona [wywiad]

Sławomir Nowak, general manager hotelu DoubleTree by Hilton, opowiada nam, w jaki sposób prowadzi się premierową inwestycję hotelową, będącą jeszcze w fazie rozruchu.

Hotel znajdujący się w Łodzi wykorzystuje walory swojej lokalizacji oraz możliwości, jakie stwarza bliskość strefy biznesowej. To jeden z najnowocześniejszych łódzkich obiektów, którego strategię prezentujemy w pigułce.

Artykuł pochodzi z magazynu BiznesHotel - maj/czerwiec 2014

– Na jakie przeszkody natrafia menedżer hotelu znajdującego się w fazie rozruchu?

– Polski rynek hotelarski od kilkunastu lat notuje dynamiczne przyrosty. W 2013 r. liczba hoteli działających na rynku oscylowała w okolicy 2250. Konkurencja jest więc duża, a w dodatku ostatnie lata były dla hotelarzy nieco trudniejsze. Wynika to z echa kryzysu, który przełożył się na rewizję wydatków przeznaczanych na podróże, także służbowe.

Przed polskim rynkiem hotelowym stoi jeszcze wiele perspektyw wzrostu, ale tylko najbardziej konkurencyjne, elastyczne obiekty wytrzymają presję ze strony konkurentów. Dlatego też celem hotelarzy, również tych debiutujących, powinno być nadążanie za zmieniającymi się trendami rynkowymi. Pod tym względem nowym obiektom jest nieco łatwiej odpowiadać na potrzeby klienta, ale jednocześnie muszą od samego początku mocno pracować na swój wizerunek, mierzony jakością swojej oferty. Oczywiście hotel potrzebuje czasu, żeby zacząć pracować na pełnych obrotach, bo tak jak w każdym biznesie usługowym, zanim dany obiekt osiągnie pełną sprawność operacyjnej, musi przebyć okres dojrzewania– jego długość może być różna dla różnych hoteli i wynikać ze złożoności oferty.

– W czym upatruje Pan obecnie największych szans dla Waszego hotelu?

Dalsza część tego artykułu jest dostępna bezpłatnie dla czytelników biznes-hotel.pl, którzy pozostawili swój adres e-mail.

Aby uzyskać dostęp do newslettera i wszystkich treści w serwisie, wpisz poniżej swój adres e-mail:


Co otrzymasz po podaniu adresu e-mail?

  • dostęp do wszystkich treści na stronie biznes-hotel.pl,
  • cotygodniową porcję newsów i inspiracji, czyli newsletter Biznes Hotel,
  • informacje o wydarzeniach organizowanych przez Biznes Hotel.

Dziękujemy za docenienie!

Administratorem Twoich danych osobowych jest Forum Media Polska spółka z o.o., ul. Polska 13, 60-595 Poznań (dalej: My). Będziemy przetwarzać powyższe dane w celach marketingowych. Przysługuje Ci prawo do cofnięcia zgody na komunikację z naszej strony w każdym czasie. Możesz to łatwo uczynić, dzwoniąc na 61 66 55 800 lub poprzez przesłanie maila na adres: bok@forum-media.pl.

Zgadzam się na kontakt ze strony wydawnictwa Forum Media Polska sp. z o.o. drogą elektroniczną i telefoniczną w celach marketingowych, w szczególności w celu przedstawiania sprofilowanej oferty produktów i usług wydawnictwa lub jego partnerów.

Krzysztof Kogut
Redakcja Biznes Hotel

Skontaktuj 
się z autorem:
Piszą 
dla nas:
2014 @ FORUM MEDIA POLSKA Sp. z o.o.
Zdjęcia udostępnia fotolia.pl