Biznes Hotel
KATEGORIE
III Ogólnopolski Kongres Menedżerów i Właścicieli Hoteli i Obiektów Hotelowych - video relacja
Pobierz darmowe raporty
  • Rynek obiektów konferencyjnych w Polsce w 2018 r.
    Format: pdf - 347,99 KB
    Pobierz plik
  • Raport rynek konferencyjny 2016
    Format: pdf -
    Pobierz plik
  • Raport Obiektów Konferencyjnych w Polsce 2015
    Format: pdf -
    Pobierz plik
Pokaż więcej raportów

10 kroków do sukcesu w branży hotelarskiej

10 kroków do sukcesu w branży hotelarskiej

Co stanowi o sukcesie naszego hotelu w branży? Jaki udział w nim ma Revenue Management, marketing, oraz Online Travel Agentami? A może znaczenie mają tu jeszcze inne elementy? Warto poznać 10 sprawdzonych kroków do odniesienia sukcesu w hotelarstwie. I warto wprowadzić je w życie, najlepiej od dziś!

Dalsza część tego artykułu jest dostępna bezpłatnie dla czytelników biznes-hotel.pl, którzy pozostawili swój adres e-mail.

Aby uzyskać dostęp do newslettera i wszystkich treści w serwisie, wpisz poniżej swój adres e-mail:


Co otrzymasz po podaniu adresu e-mail?

  • dostęp do wszystkich treści na stronie biznes-hotel.pl,
  • cotygodniową porcję newsów i inspiracji, czyli newsletter Biznes Hotel,
  • informacje o wydarzeniach organizowanych przez Biznes Hotel.

Dziękujemy za docenienie!

Administratorem Twoich danych osobowych jest Forum Media Polska spółka z o.o., ul. Polska 13, 60-595 Poznań (dalej: My). Będziemy przetwarzać powyższe dane w celach marketingowych. Przysługuje Ci prawo do cofnięcia zgody na komunikację z naszej strony w każdym czasie. Możesz to łatwo uczynić, dzwoniąc na 61 66 55 800 lub poprzez przesłanie maila na adres: bok@forum-media.pl.

Zgadzam się na kontakt ze strony wydawnictwa Forum Media Polska sp. z o.o. drogą elektroniczną i telefoniczną w celach marketingowych, w szczególności w celu przedstawiania sprofilowanej oferty produktów i usług wydawnictwa lub jego partnerów.

Krzysztof Głąbiński
eliteadvices.com

Krzysztof Głąbiński

Absolwent Technikum Hotelarskiego, WSTiH w Warszawie, ze studiami podyplomowanymi na University of Aberdeen, oraz w WITS Business School w Johannesburgu.
Doświadczenie zdobywał w liniach lotniczych, hotelarstwie i nowych technologiach pracując dla takich firm jak Hotel Marriott w Warszawie, hotel J.W. Marriott Dubai, Delta Airlines oraz dla British Airways, m.in. jako Country Manager Poland. Przez 10 lat odpowiadał za region Europy i Afryki Północnej dla British Airways, specjalizując się w Revenue Management, Revenue Development i Dystrybucji.

Od 2010 roku prowadzi własną firmę doradczo-szkoleniową www.eliteadvices.com, która realizowała projekty dla takich firm jak LOT, Qatar Airways oraz YieldPlanet.

Eliteadvices jest właścicielem dwóch portali: szkoleniowego dla hoteli www.szkoleniahoteli.pl, który jest globalnym akademickim partnerem Amerykańskiej Organizacji Hotelarskiej (www.ahla.org), oraz pierwszego w Polsce wirtualnego Revenue Managera - www.WirtualnyRM.pl

Skontaktuj 
się z autorem:
Piszą 
dla nas:
2014 @ FORUM MEDIA POLSKA Sp. z o.o.
Zdjęcia udostępnia fotolia.pl