Biznes Hotel
KATEGORIE
III Ogólnopolski Kongres Menedżerów i Właścicieli Hoteli i Obiektów Hotelowych - video relacja
Pobierz darmowe raporty
  • Raport rynek konferencyjny 2016
    Format: pdf -
    Pobierz plik
  • Raport Obiektów Konferencyjnych w Polsce 2015
    Format: pdf -
    Pobierz plik
  • Raport ActiveMobi: gotowość małych i średnich firm na klienta mobilnego
    Format: pdf - 3,5 MB
    Pobierz plik
Pokaż więcej raportów

Siła hotelowej marki!

Na konkurencyjnym rynku hotelowym wyróżnienie danego produktu to kluczowy element budowania solidnej bazy klientów. Dotyczy to zarówno małych, niezależnych obiektów, jak i krajowych sieci hotelowych.

Artykuł pochodzi z magazynu BiznesHotel - maj/czerwiec 2014

Do sukcesu swojego hotelu, motelu czy pensjonatu przyczynić się można codziennym staraniem, wyróżnianiem marki i produktu, tak aby goście pamiętali go następnym razem przy dokonywaniu rezerwacji.

Możemy zaobserwować, że przez ostatnie 10 lat większość nowych, znaczących inwestycji hotelowych to obiekty markowe: Hilton, Radisson Blu, Park Inn, Marriott, Ibis, Mercure, InterContinental, Hyatt, czy Best Western.

Dlaczego markowe hotele mają sens?

Dalsza część tego artykułu jest dostępna bezpłatnie dla czytelników biznes-hotel.pl, którzy pozostawili swój adres e-mail.

Aby uzyskać dostęp do newslettera i wszystkich treści w serwisie, wpisz poniżej swój adres e-mail:


Co otrzymasz po podaniu adresu e-mail?

  • dostęp do wszystkich treści na stronie biznes-hotel.pl,
  • cotygodniową porcję newsów i inspiracji, czyli newsletter Biznes Hotel,
  • informacje o wydarzeniach organizowanych przez Biznes Hotel.

Dziękujemy za docenienie!

Administratorem Twoich danych osobowych jest Forum Media Polska spółka z o.o., ul. Polska 13, 60-595 Poznań (dalej: My). Będziemy przetwarzać powyższe dane w celach marketingowych. Przysługuje Ci prawo do cofnięcia zgody na komunikację z naszej strony w każdym czasie. Możesz to łatwo uczynić, dzwoniąc na 61 66 55 800 lub poprzez przesłanie maila na adres: bok@forum-media.pl.

Zgadzam się na kontakt ze strony wydawnictwa Forum Media Polska sp. z o.o. drogą elektroniczną i telefoniczną w celach marketingowych, w szczególności w celu przedstawiania sprofilowanej oferty produktów i usług wydawnictwa lub jego partnerów.

Alex Kloszewski
Hotel Professionals

Alex Kloszewski były dyrektor regionalny InterContinental Hotels Poland & Czech Republic, obecnie Partner Zarządzający spółki Hotel Professionals.

Alex Kloszewski jest związany z hotelarstwem od 1973r. Swoją karierę zawodową rozpoczął w Stanach Zjednoczonych, pracując dla sieci Marriott Hotels & Resorts. Był również zawodowo związany z Radisson Hotels, Wyndham Hotels International w miastach: Los Angeles, Dallas, San Antonio, New Orlean, Palm Beach na Arubie i Szczecin. Zajmując stanowisko dyrektora generalnego 5-cio gwiazdkowego hotelu InterContinental w Warszawie, odegrał kluczową rolę w realizacji inwestycji, otwarciu i stabilizacji hotelu na rynku.

W 2002r. Alex założył fundację Warsaw Destination Alliance, której zadaniem jest promocja Warszawy i rozwój lokalnej turystyki. Fundacja WDA jest stowarzyszeniem zrzeszającym największe hotele pięciogwiazdkowe w Warszawie, jak również centra konferencyjne PKIN, EXPO, lotnisko Chopina, linie lotnicze, galerie, muzea, warszawskie organizacje miejskie i lokalne oraz obiekty sportowe: Stadion Narodowy czy Stadion Legii, a także największe korporacje obsługujące sektor hospitality w Polsce t.j. Coca Cola, SAB Miller. Martini Rossi czy Makro.

W kwietniu 2011 Alex Kloszewski został także współfundatorem i wiceprezesem Warszawskiej Organizacji Turystycznej. Po 9 latach w Colliers International Poland jako Partner i dyrektor Działu Hotelowego, Alex wraz ze swoim dotychczasowym zespołem otworzył niezależną firmę doradczą – Hotel Porfesionals.

Skontaktuj 
się z autorem:
Piszą 
dla nas:
2014 @ FORUM MEDIA POLSKA Sp. z o.o.
Zdjęcia udostępnia fotolia.pl