Biznes Hotel
KATEGORIE
V Ogólnopolski Kongres Menedżerów i Właścicieli Hoteli i Obiektów Hotelowych - video relacja
Pobierz darmowe raporty
  • Rynek obiektów konferencyjnych w Polsce w 2018 r.
    Format: pdf - 347,99 KB
    Pobierz plik
  • Raport rynek konferencyjny 2016
    Format: pdf -
    Pobierz plik
  • Raport Obiektów Konferencyjnych w Polsce 2015
    Format: pdf -
    Pobierz plik
Pokaż więcej raportów

Social media w branży hotelowej - potencjał do wykorzystania

Social media w branży hotelowej - potencjał do wykorzystania

Dobry hotel to taki, do którego chętnie wrócimy. Na decyzję o wyborze konkretnego miejsca coraz częściej (w wielu przypadkach, o ile nie najczęściej) wpływają również opinie, jakie znajdziemy w sieci.

Dalsza część tego artykułu jest dostępna bezpłatnie dla czytelników biznes-hotel.pl, którzy pozostawili swój adres e-mail.

Aby uzyskać dostęp do newslettera i wszystkich treści w serwisie, wpisz poniżej swój adres e-mail:


Co otrzymasz po podaniu adresu e-mail?

  • dostęp do wszystkich treści na stronie biznes-hotel.pl,
  • cotygodniową porcję newsów i inspiracji, czyli newsletter Biznes Hotel,
  • informacje o wydarzeniach organizowanych przez Biznes Hotel.

Dziękujemy za docenienie!

Administratorem Twoich danych osobowych jest Forum Media Polska spółka z o.o., ul. Polska 13, 60-595 Poznań (dalej: My). Będziemy przetwarzać powyższe dane w celach marketingowych. Przysługuje Ci prawo do cofnięcia zgody na komunikację z naszej strony w każdym czasie. Możesz to łatwo uczynić, dzwoniąc na 61 66 55 800 lub poprzez przesłanie maila na adres: bok@forum-media.pl.

Zgadzam się na kontakt ze strony wydawnictwa Forum Media Polska sp. z o.o. drogą elektroniczną i telefoniczną w celach marketingowych, w szczególności w celu przedstawiania sprofilowanej oferty produktów i usług wydawnictwa lub jego partnerów.

Marta Kowalczys
Get More Social

Marta Kowalczys na stanowisku Key Account Manager w agencji Get More Social prowadzi projekty dla klientów takich jak MINI, Amica czy Tatra. Wcześniej doświadczenie zdobywała w agencji marketingowej Płodni.com opiekując się profilami społecznościowymi m.in. dla marek Kubuś, Eurocash, Tchibo czy Kupiec. Chętnie poszerza swoją wiedzę na branżowych konferencjach. Prywatnie fanka spinningu i dalekich podróży.

Skontaktuj 
się z autorem:
Piszą 
dla nas:
2014 @ FORUM MEDIA POLSKA Sp. z o.o.
Zdjęcia udostępnia fotolia.pl