Biznes Hotel
KATEGORIE
III Ogólnopolski Kongres Menedżerów i Właścicieli Hoteli i Obiektów Hotelowych - video relacja
Pobierz darmowe raporty
  • Rynek obiektów konferencyjnych w Polsce w 2018 r.
    Format: pdf - 347,99 KB
    Pobierz plik
  • Raport rynek konferencyjny 2016
    Format: pdf -
    Pobierz plik
  • Raport Obiektów Konferencyjnych w Polsce 2015
    Format: pdf -
    Pobierz plik
Pokaż więcej raportów

Pobierz monografię "Innowacje w przemyśle spotkań"

Pobierz monografię "Innowacje w przemyśle spotkań"

Wyższa Szkoła Promocji przy współpracy ze Stowarzyszeniem "Konferencje i Kongresy w Polsce" opublikowała monografię pt. "Innowacje w przemyśle spotkań".

Publikacja pod redakcją Adama Grzegorczyka, Janusza Majewskiego i Sławomira Wróblewskiego obejmuje trzy rozdziały:

  • „Wiedza o przemyśle spotkań i pograniczach dyscypliny - Meeting Industry and Beyond”,
  • „Mierzenie efektów – znacznie dla Meeting Industry”
  • „Innowacje w przemyśle spotkań”.

Wśród artykułów m.in.:

  • Ekonomiczne skutki spotkań konferencyjnych 
  • Przygotowanie kadry do obsługi turystów biznesowych w hotelach wysokokategoryzowanych w Polsce  
  • Toolbox – innowacyjne podejście do projektowania spotkań 
  • Kongresowa rewolucja  
  • Rejestracja i obsługa uczestników wydarzeń z wykorzystaniem systemu informatycznego – aktualne możliwości, ciekawe wdrożenia 
  • Zastosowanie Marketing Automation w branży konferencyjno-kongresowej  
  • Rozszerzona i wirtualna rzeczywistość oraz inne nowości dla skutecznego marketingu eventowego

Pobierz monografię

Autorami artykułów są zarówno naukowcy, jak i praktycy branży konferencyjno-kongresowej: Krzysztof Cieślikowski, Adam Grzegorczyk, Renata Gerlach, Elling Hamso, Witold Janczyński, Anna Kalinowska-Żeleźnik, Magdalena Kachniewska, Grzegorz Leszczyński, Andrzej Mochoń, Janusz Majewski, Anna Nowakowska, Tomasz Nowak,  Jakub Pędziwiatr, Marta Sidorkiewicz, Maarten Vanneste, Sławomir Wróblewski, Marek Zieliński, Piotr Zmyślony, Michał Żemła.

W swoim liscie opublikowanym we wstępie monografii prezes SKKP Anna Jędrocha podkreśla: „Innowacyjność i efektywność w przemyśle spotkań, które są przedmiotem monografii, stanowią dla ludzi biznesu temat bardzo aktualny i priorytetowy. Metodologia mierzenia rezultatów i dostępność narzędzi temu służących tworzy drogę do rzeczywistego budowania jakości w branży spotkań. To jeden z powodów, dla którego Stowarzyszenie „Konferencje i Kongresy w Polsce” od lat utrzymuje bliskie relacje z ośrodkami naukowymi. Obszarem szczególnie ważnej współpracy z reprezentantami środowisk akademickich jest Program Ambasadorów Kongresów  Polskich, jaki realizujemy od ponad 15 lat. Służy tworzeniu praktycznych zachęt do inicjowania kongresów międzynarodowych i lokowania ich w Polsce.”

Egzemplarze monografii trafią w najbliższych tygodniach do rąk ponad stu Ambasadorów Kongresów w ramach realizowanego przez Stowarzyszenie „Konferencje i Kongresy w Polsce”  zadania zleconego Ministerstwa Sportu i Turystyki.  Reprezentanci SKKP przeprowadzą pogłębione wywiady na temat potrzeb w zakresie promowania Polski, jako kraju kongresów międzynarodowych. Wyniki zostaną zaprezentowane podczas Gali Ambasadorów Kongresów Polskich w dniu 17 września 2015 roku w Katowicach.

Krzysztof Kogut
Redakcja Biznes Hotel

Skontaktuj 
się z autorem:

Co otrzymasz po podaniu adresu e-mail?

  • dostęp do wszystkich treści na stronie biznes-hotel.pl,
  • cotygodniową porcję newsów i inspiracji, czyli newsletter Biznes Hotel
  • informacje o wydarzeniach organizowanych przez Biznes Hotel,

Dziękujemy za docenienie!

Administratorem Twoich danych osobowych jest Forum Media Polska spółka z o.o., ul. Polska 13, 60-595 Poznań (dalej: My). Będziemy przetwarzać powyższe dane w celach marketingowych. Przysługuje Ci prawo do cofnięcia zgody na komunikację z naszej strony w każdym czasie. Możesz to łatwo uczynić, dzwoniąc na 61 66 55 800 lub poprzez przesłanie maila na adres: bok@forum-media.pl.

Zgadzam się na kontakt ze strony wydawnictwa Forum Media Polska sp. z o.o. drogą elektroniczną i telefoniczną w celach marketingowych, w szczególności w celu przedstawiania sprofilowanej oferty produktów i usług wydawnictwa lub jego partnerów.

Tagi: #aktualności, #know-how

Przeczytaj także:

Piszą 
dla nas:
2014 @ FORUM MEDIA POLSKA Sp. z o.o.
Zdjęcia udostępnia fotolia.pl