Biznes Hotel
KATEGORIE
V Ogólnopolski Kongres Menedżerów i Właścicieli Hoteli i Obiektów Hotelowych - video relacja
Pobierz darmowe raporty
  • Rynek obiektów konferencyjnych w Polsce w 2018 r.
    Format: pdf - 347,99 KB
    Pobierz plik
  • Raport rynek konferencyjny 2016
    Format: pdf -
    Pobierz plik
  • Raport Obiektów Konferencyjnych w Polsce 2015
    Format: pdf -
    Pobierz plik
Pokaż więcej raportów

Można mieć pokój w nastroju... ale jeszcze lepiej mieć nastrój w pokoju!

Można mieć pokój w nastroju... ale jeszcze lepiej mieć nastrój w pokoju!

Jak to osiągnąć? Sekret tkwi w dodatkach. Znana i lubiana marka wnętrzarska home&you już po raz kolejny wyszła poza swoje salony sprzedaży z ciekawym i kreatywnym pomysłem. Tym razem na wielką skalę!

Stylistki home&you stworzyły tematyczne aranżacje „room in the mood” w pokojach i apartamencie nowego Hotelu IBB Długi Targ, położonego –  jak sama nazwa wskazuje - w samym sercu Gdańska. Nastrojowe stylizacje powstały z kompozycji wielu kolekcji produktów do wystroju salonu, sypialni i jadalni, czyli przede wszystkim całej plejady poduch, narzut, lamp i lampionów, stoliczków nocnych, serwisów herbacianych i kawowych, szkatułek i innych ozdób. Aranżacje poszczególnych pokoi zostały nazwane tematycznie: GOLD, GLAMOUR, PINK FLAMINGO, SUNSET, TROPICANA, BLUE MARINE oraz SILVER, określając wybraną kolorystykę i styl dodatków.  

Skąd wziął się pomysł na to, by stylizacje home&you pojawiły się w pokojach hotelowych? 

– Nasze Klientki – bo mówimy tu przede wszystkim o paniach - to osoby, które nie tylko kochają piękne przedmioty, ale pasjonują się całą ideologią związaną z wystrojem wnętrz. To oznacza, że ważne jest dla nich, jak się czują, jak chcą się poczuć w danym otoczeniu - dlatego świadomie aranżują je w zgodzie ze sobą, ze swoimi potrzebami. To bardzo ważne, by zadbać o siebie, o swoje samopoczucie, właśnie o dobry „nastrój w pokoju”! Od lat staramy się odpowiadać na te potrzeby naszych Klientek, dlatego nie tylko dostarczamy piękne przedmioty, ale tworzymy kolekcje i staramy się pokazywać je niejako „na żywo”, w prawdziwych użytkowych wnętrzach. W zeszłym roku zrealizowaliśmy metamorfozę mieszkania jednego z naszych fanów, w tym poszliśmy krok dalej i wyposażyliśmy kilkanaście hotelowych pokoi! Dzięki tej przestrzeni możemy pokazać, jak nasze produkty prezentują się w prawdziwych wnętrzach, doradzać jak je zestawiać i komponować, żeby wytworzyć pożądany efekt i nastrój. Wychodzimy naprzeciw potrzebom, nie tylko na nie odpowiadamy – opowiada Magdalena Szarejko, odpowiedzialna za wizerunek marki home&you. 

A jak się czują Goście pokoi w nastroju? 

–  Pomysł na indywidualny charakter pokoi i nadanie im wyjątkowego „nastroju” bardzo podoba się naszym Gościom. „Pokoje w nastroju” są rozchwytywane w pierwszej kolejności! Możliwość wyboru „nastroju w pokoju” sprawia, że w naszym hotelu można poczuć się naprawdę wyjątkowo i indywidualnie. Projekt „room in the mood & mood in the room” trafił idealnie w naszą filozofię i wizję gościnności. Zależy nam przede wszystkim na tym, by po przekroczeniu progów IBB Goście mieli znakomity nastrój. Mimo że wnętrza naszego nowo otwartego Hotelu są elegancko i nowocześnie zaprojektowane, to dzięki współpracy z home&you udało nam się wyczarować w nich to COŚ! Teraz nasi Goście chcą wracać do swojego ulubionego „nastroju” – i to jest bezcenne – mówi Joanna Dyczyńska, dyrektor IBB Hotel Długi Targ.

Co ważne, zachowana jest różnorodność stylizacji pokoi hotelowych, dzięki czemu
ich mieszkańcy mogą wybierać, gdzie poczują się najlepiej: czy w nastroju nadmorskiej mariny, czy gorących tropików, czy w eleganckim chłodzie glamour, czy też w złotym luksusie? Podejrzyjmy „room in the mood & mood in the room” :

  • #pokójwnastroju PINK FLAMINGO

Egzotyczny nastrój odnajdziecie w pokoju PINK FLAMINGO. Pełen wakacyjnego optymizmu i zachęcający, by oddać się bez reszty cukierkowej słodyczy leniuchowania… w towarzystwie najbardziej uroczego ptaszyska świata! Różowa, kojąca miękkość poduch odsuwa precz wszelki stres, a fantazyjny nastrój podkreślają dodatki z motywem podróży. Sezon relaksu oficjalnie otwarty!

  • #pokójwnastroju GOLD

W apartamencie w aranżacji GOLD śmiało można się rozmarzyć… i poczuj bosko jak Gwiazda na wakacjach! Złote nadmorskie plaże, złote letnie słońce, złota opalenizna… Elegancja i luksus tej aranżacji tkwią w prostocie, a zestawienia różnych odcieni złota komponują się harmonijnie dzięki kontrastowej czerni i przestronności apartamentu. Nastrój „jest mi bosko” gwarantowany!

  • #pokójwnastroju BLUE MARINE

Morza szum, ptaków śpiew… w tym sezonie nie mogło zabraknąć pokoju w nastroju nadmorskiego kurortu. Oto BLUE MARINE, pełen błękitu nieba, szumu morskich fal i wiatru w żaglach! Aranżacja gra kolorami: od błękitów przez turkusy po biel i bawi się marynistycznymi dodatkami: latarnie, muszle, żagle, białe drewniane skrzynie w roli stolików, zegar na stojaku od lunety, ceramika i butelkowe szkło... Nastrój wakacyjnej beztroski - bezcenny!

  • #pokójwnastroju GLAMOUR

Pokój w magicznym nastroju to oczywiście GLAMOUR. Słowo to pierwotne oznaczało rzucanie uroków i zaklęć - a zatem, do dzieła! Srebrny blask czaruje luksusem, a lśnienie błyszczących dodatków przełamuje matowa, popielata nuta. Wytworny nastrój z odrobiną ekstrawagancji, kropelka przepychu i tajemnicy - wystarczy dodać już tylko butelkę szampana w srebrnym pojemniku… i hollywoodzki upojny wieczór gotowy.

  • #pokójwnastroju TROPICANA

W naszym klimacie o międzyzwrotnikowe temperatury trudno, ale klimat klimatem - a nastrój nastrojem. Rozgrzewamy apetyty na egzotyczne podróże odrobiną tropikalnego słońca! Nastrój w pokoju pełnym jaskrawych zieleni i żółci staje się od razu cieplejszy, prawda? Roślinne motywy i zabawna uśmiechnięta papuga wprost z równikowych lasów zaklinają pogodę na wymarzony urlop - i pogodę ducha!

  • #pokójwnastroju SILVER

Nastrojowy cień i kropla orzeźwienia… jak wytrawne martini z lodem w oszronionym szkle. Chłodna kolorystyka wypełniona srebrzystym lśnieniem kreuje tu magiczny, księżycowy nastrój. Pełną blasku elegancję tworzą świetliste powierzchnie, mieniące się tkaniny, metal i szkło. Czysta harmonia srebra na tle szykownej czerni, szarości i bieli niesie nastrój wyciszenia i ukojenia, delikatnego zawieszenia w czasie - moment tylko dla siebie.

  • #pokójwnastroju SUNSET

To uczucie, kiedy przyglądamy się zachodzącemu słońcu… trochę nostalgii za mijającym dniem i trochę obietnicy, którą niesie wieczór. Ten ulotny moment zatrzymał się w pokoju w nastroju SUNSET, łącząc słoneczne i wieczorowe kolory. Złote i żółte dodatki przeplatają się tu z czernią i szarościami, lampa w stylu ulicznej latarni już czeka na zapalenie, a ostatnie promienie słońca lśnią złapane w ramy – i trwa nastrojowy wieczór.

 

Kulisy realizacji czyli filmowe making of:

Facebook IBB Hotel Długi Targ: https://www.facebook.com/IBBHotelDlugiTarg/videos/939769569563056/

Facebook home&you: https://www.facebook.com/homeyouofficial/videos/2115036308530243/

YouTube home&you:
https://www.youtube.com/watch?v=HTEZ2aEOxHw

 

Galeria pokoi w nastroju:

www IBB Hotel Długi Targ: https://www.hoteldlugitarg.pl/o-nas/aktualnosci

Facebook home&you:  https://www.facebook.com/media/set/?set=a.10156548512414287&type=1&l=d8a4e4176d

 

Koncepcja kreatywna „room in the mood & mood in the room”: 

gdańska agencja 33indeed.pl

Informacja prasowa
Redakcja Biznes Hotel

Skontaktuj 
się z autorem:

Co otrzymasz po podaniu adresu e-mail?

  • dostęp do wszystkich treści na stronie biznes-hotel.pl,
  • cotygodniową porcję newsów i inspiracji, czyli newsletter Biznes Hotel
  • informacje o wydarzeniach organizowanych przez Biznes Hotel,

Dziękujemy za docenienie!

Administratorem Twoich danych osobowych jest Forum Media Polska spółka z o.o., ul. Polska 13, 60-595 Poznań (dalej: My). Będziemy przetwarzać powyższe dane w celach marketingowych. Przysługuje Ci prawo do cofnięcia zgody na komunikację z naszej strony w każdym czasie. Możesz to łatwo uczynić, dzwoniąc na 61 66 55 800 lub poprzez przesłanie maila na adres: bok@forum-media.pl.

Zgadzam się na kontakt ze strony wydawnictwa Forum Media Polska sp. z o.o. drogą elektroniczną i telefoniczną w celach marketingowych, w szczególności w celu przedstawiania sprofilowanej oferty produktów i usług wydawnictwa lub jego partnerów.

Piszą 
dla nas:
2014 @ FORUM MEDIA POLSKA Sp. z o.o.
Zdjęcia udostępnia fotolia.pl