Innowacyjność i własny styl, czyli jak wygenerować przychód w SPA

Tematem związanym z zarządzaniem przychodami SPA, który poruszałam w numerze 1/2018 "Biznes Hotelu", była moja wskazówka, że do uzyskania przychodu w SPA niezbędne jest odpowiednie zaplecze, czyli inaczej mówiąc infrastruktura. Aby ta generowała nam duże przychody, należy pamiętać, aby być innowacyjnym, zmiennym i mieć własny styl. Na ten temat rozmawiałam z Karoliną Lewandowską, kierownik SPA w hotelu Hilton Gdańsk.

2018-09-27 11:49:01

Tematem związanym z zarządzaniem przychodami SPA, który poruszałam w numerze 1/2018 „Biznes Hotelu”, była moja wskazówka, że do uzyskania przychodu w SPA niezbędne jest odpowiednie zaplecze, czyli inaczej mówiąc infrastruktura. Aby ta generowała nam duże przychody, należy pamiętać, aby być innowacyjnym, zmiennym i mieć własny styl. Na ten temat rozmawiałam z Karoliną Lewandowską, kierownik SPA w hotelu Hilton Gdańsk.

Chcesz dowiedzieć się więcej?

Aby uzyskać dostęp do zasobów premium i naszego newslettera prasowego wpisz swój adres e-mail:

Zapisz się i zyskaj

- dedykowane zniżki na szkolenia i projekty branżowe
- najświeższe informacje z rynku podane w prostej i kompaktowej formie
- dostęp do najwartościowszych treści na wwwn.biznes-hotel.pl

Administratorem Twoich danych osobowych jest Forum Media Polska spółka z o.o., ul. Polska 13, 60-595 Poznań (dalej: My). Będziemy przetwarzać powyższe dane w celach marketingowych. Przysługuje Ci prawo do cofnięcia zgody na komunikację z naszej strony w każdym czasie. Możesz to łatwo uczynić, dzwoniąc na 61 66 55 800 lub poprzez przesłanie maila na adres: bok@forum-media.pl.

Zgadzam się na kontakt ze strony wydawnictwa Forum Media Polska sp. z o.o. drogą elektroniczną i telefoniczną w celach marketingowych, w szczególności w celu przedstawiania sprofilowanej oferty produktów i usług wydawnictwa lub jego partnerów.

ZNAJDŹ NAS: