Jakie działania marketingowe w hotelu podjąć, by lepiej przejść sezon niski?

Pierwszy miesiąc nowego roku dla branży hospitality jest okresem, w którym goście korzystają z usług gastronomicznych i hotelowych rzadziej niż w innych częściach roku. Daje się to najbardziej zauważyć zwłaszcza w większych miastach, gdzie wyznacznikiem rynku jest gość biznesowy. Jakie więc działania marketingowe trzeba podjąć, aby zwiększyć dochody?

2018-05-29 09:14:40

Najlepszą odpowiedź stanowi organizacja imprez karnawałowych. Mają się one bardzo dobrze od kilkudziesięciu lat. Niektóre obiekty górskie prowadza sprzedaż nawet przez witryny linii lotniczych. Foldery rozdawane na początku lotu są idealną inwestycją marketingową. Okazuje się, że wzrost pasażerów linii lotniczych od 10 lat wzrasta kilkakrotnie. Wielki wpływ mają tanie linie lotnicze i tam systematycznie przybywa potencjalnych pasażerów. Wracając do organizacji zarządzania rentowną restauracją: organizowanie imprez okolicznościowych wpływa na poprawienie budżetu restauracji. Pomysłów na to jest bardzo dużo.

Chcesz dowiedzieć się więcej?

Aby uzyskać dostęp do zasobów premium i naszego newslettera prasowego wpisz swój adres e-mail:

Zapisz się i zyskaj

- dedykowane zniżki na szkolenia i projekty branżowe
- najświeższe informacje z rynku podane w prostej i kompaktowej formie
- dostęp do najwartościowszych treści na wwwn.biznes-hotel.pl

Administratorem Twoich danych osobowych jest Forum Media Polska spółka z o.o., ul. Polska 13, 60-595 Poznań (dalej: My). Będziemy przetwarzać powyższe dane w celach marketingowych. Przysługuje Ci prawo do cofnięcia zgody na komunikację z naszej strony w każdym czasie. Możesz to łatwo uczynić, dzwoniąc na 61 66 55 800 lub poprzez przesłanie maila na adres: bok@forum-media.pl.

Zgadzam się na kontakt ze strony wydawnictwa Forum Media Polska sp. z o.o. drogą elektroniczną i telefoniczną w celach marketingowych, w szczególności w celu przedstawiania sprofilowanej oferty produktów i usług wydawnictwa lub jego partnerów.

ZNAJDŹ NAS: