Biznes Hotel
KATEGORIE
III Ogólnopolski Kongres Menedżerów i Właścicieli Hoteli i Obiektów Hotelowych - video relacja
Pobierz darmowe raporty
  • Rynek obiektów konferencyjnych w Polsce w 2018 r.
    Format: pdf - 347,99 KB
    Pobierz plik
  • Raport rynek konferencyjny 2016
    Format: pdf -
    Pobierz plik
  • Raport Obiektów Konferencyjnych w Polsce 2015
    Format: pdf -
    Pobierz plik
Pokaż więcej raportów

Orbis wyróżniony prestiżowym tytułem najlepszego pracodawcy w Polsce w 2018 r. - 2018 Aon Best Employer!

Orbis wyróżniony prestiżowym tytułem najlepszego pracodawcy w Polsce w 2018 r. - 2018 Aon Best Employer!

Dzięki wyjątkowemu zaangażowaniu, przywództwu, kulturze pracy i wskaźnikom marki pracodawcy, Aon uznał Orbis za jednego z najlepszych pracodawców w Polsce w 2018 roku!

W ramach programu „Aon Best Employers” ciesząca się prawie 20-letnim doświadczeniem w opracowywaniu najlepszych raportów pracowniczych na świecie i ponad 40-letnim doświadczeniem w badaniach pracowniczych firma Aon porównuje przedsiębiorców i wyłania wśród nich organizacje dążące do bycia chętnie wybieranym pracodawcą i budowania przewagi konkurencyjnej dzięki swoim pracownikom. W Polsce Aon poddał analizie 120 pracodawców do końca 2017 roku. Jedynie nieliczni zostali wyróżnieni tytułem Aon Best Employer™ 2018 – najlepszego pracodawcy roku 2018. Wśród nagrodzonych znalazł się również Orbis.

- Program „Aon Best Employers” docenia wybitne osiągnięcia firm wykazujących się doskonałością w miejscu pracy i osiągających dobre i zrównoważone wyniki biznesowe przez dłuższy czas – mówi Magdalena Warzybok, Kierownik Działu Talent Practice w Aon Polska. - Wyjątkowe organizacje - takie jak Grupa Orbis – wyróżniają się wśród innych tym, że dzięki wysokiemu zaangażowaniu pracowników, atrakcyjnej marce pracodawcy, skutecznemu przywództwu i wysokiej kulturze pracy uzyskują znakomite wyniki. Gratulujemy Orbis tego wyróżnienia.

W Orbis przywiązuje się ogromne znaczenie do opinii pracowników, która jest corocznie analizowana w ramach „Badania zaangażowania pracowników” (“Employee Engagement Survey”) realizowanego przez Aon. Wskaźnik uczestnictwa w badaniu w Polsce jest na bardzo wysokim poziomie- w 2017 r. wzięło w nim udział ponad 90% pracowników. Ogólny poziom zaangażowania jest również wysoki (na poziomie 68%, co stanowi wzrost o 2 p.p. w stosunku do 2016 r.) oraz bardzo wysoki (+19 p.p. powyżej średniej oceny w Polsce). Wskaźniki te potwierdzają, że transformacja kulturowa w Orbis zmierza we właściwym kierunku.

- Jesteśmy niezwykle zadowoleni z tego, że zostaliśmy uznani za „Aon Best Employer" - najlepszego pracodawcę, co potwierdza rzeczywiste zaangażowanie Orbisu w rozwój talentów w firmie w ramach AccorHotels oraz nasze nieustające dążenie do tworzenia sprzyjającego pracownikom otoczenia, opartego na naszych wspólnych wartościach - zaufaniu, szacunku, innowacyjności, zamiłowaniu do obsługi gości, zrównoważonego rozwoju i ducha podboju – dodaje Sylwia Pawełczyk-Maśluk, Dyrektor Talent & Culture Grupy Orbis.

Aby zyskać uznanie w ramach programu Aon Best Employers, Orbis poddał się ocenie w czterech kategoriach:

  1. Wskaźnik zaangażowania (Engagement Index): pracownicy mają dobre zdanie o pracodawcy, nie zamierzają zmieniać pracy,  a doświadczenia zawodowe motywują ich do jak najlepszej pracy każdego dnia.
  2. Wskaźnik przywództwa (Leadership Index): liderzy w jasny sposób określają wizję przyszłości, doceniają znaczenie i wkład pracowników oraz prowadzą ich do sukcesu.
  3. Wskaźnik kultury pracy (Performance Culture Index): pracownicy pasują osobowością do firmy i jej celów, są doceniani i wyróżniani za swój wkład w firmę.
  4. Wskaźnik marki pracodawcy (Employer Brand Index): pracownicy są dumni z firmy, w której pracują i wiedzą, co wyróżnia ich firmę jako miejsce pracy.

Grupa Orbis przywiązuje dużą wagę do przestrzegania standardów dobrego miejsca pracy oraz promowania różnorodności wśród pracowników. Pomimo, że rynek pracy w Europie jest niezwykle wymagający i konkurencyjny, wdrożenie programu Heartist™ mającego na celu zapewnienie naturalnej, autentycznej i spersonalizowanej atmosfery obsługi wszystkich gości, zarówno korzystających z usługi noclegu w hotelu, jak i gości korzystających z pozostałych usług oferowanych przez hotel bez zatrzymywania się w hotelu na nocleg, jak i transformacja kulturowa we wszystkich hotelach AccorHotels w całym regionie Europy Wschodniej przynosi pierwsze pozytywne efekty.

Zobacz galerię dołączoną do artykułu

Informacja prasowa
Redakcja Biznes Hotel

Skontaktuj 
się z autorem:

Co otrzymasz po podaniu adresu e-mail?

  • dostęp do wszystkich treści na stronie biznes-hotel.pl,
  • cotygodniową porcję newsów i inspiracji, czyli newsletter Biznes Hotel
  • informacje o wydarzeniach organizowanych przez Biznes Hotel,

Dziękujemy za docenienie!

Administratorem Twoich danych osobowych jest Forum Media Polska spółka z o.o., ul. Polska 13, 60-595 Poznań (dalej: My). Będziemy przetwarzać powyższe dane w celach marketingowych. Przysługuje Ci prawo do cofnięcia zgody na komunikację z naszej strony w każdym czasie. Możesz to łatwo uczynić, dzwoniąc na 61 66 55 800 lub poprzez przesłanie maila na adres: bok@forum-media.pl.

Zgadzam się na kontakt ze strony wydawnictwa Forum Media Polska sp. z o.o. drogą elektroniczną i telefoniczną w celach marketingowych, w szczególności w celu przedstawiania sprofilowanej oferty produktów i usług wydawnictwa lub jego partnerów.

Piszą 
dla nas:
2014 @ FORUM MEDIA POLSKA Sp. z o.o.
Zdjęcia udostępnia fotolia.pl