Biznes Hotel
KATEGORIE
V Ogólnopolski Kongres Menedżerów i Właścicieli Hoteli i Obiektów Hotelowych - video relacja
Pobierz darmowe raporty
  • Rynek obiektów konferencyjnych w Polsce w 2018 r.
    Format: pdf - 347,99 KB
    Pobierz plik
  • Raport rynek konferencyjny 2016
    Format: pdf -
    Pobierz plik
  • Raport Obiektów Konferencyjnych w Polsce 2015
    Format: pdf -
    Pobierz plik
Pokaż więcej raportów

Pierwszy na rynku poradnik marketingu online tylko dla hotelarzy

Pierwszy na rynku poradnik marketingu online tylko dla hotelarzy

Jedną z przyczyn, które zainspirowały Michała Miernika do napisania książki Hotel online, jest rosnąca liczba hoteli i pozostałych obiektów sprzedających noclegi w Polsce. Wciąż zwiększająca się konkurencja wymusza prowadzenie efektywniejszych działań mających na celu maksymalizację przychodów i zysków hotelu.

Innym czynnikiem jest internet. Hotelarstwo bez internetu nie mogłoby się tak szybko rozwijać, gdyby nie społeczny wymiar globalnej sieci czy obecność portali umożliwiających dotarcie do nowych rynków. Budowanie relacji z klientami jeszcze nigdy nie było takie proste z racji bezpośredniego kontaktu z nimi poprzez portale społecznościowe, ale zarazem takie trudne ze względu na kruchość reputacji przedsiębiorstwa w internecie.

Książka „Hotel online” to przewodnik po strategiach marketingowych, kanałach sprzedaży oraz komunikacji marketingowej. Michał Miernik opierając się na doświadczeniach hotelarzy podpowiada jak mądrze zarządzać portfelem kanałów komunikacji oraz jak budżetować wydatki tak, aby marketing postrzegany był jako inwestycja, a nie koszt. Książka „Hotel online” obejmuje najważniejsze z punktu widzenia hotelu obszary marketingu online: content marketing, social media, strona WWW, portale OTA, czy email marketing.

Michał Miernik zaprosił do współpracy przy książce szereg praktyków marketingu. Mając na uwadze fakt, że najlepiej wiedzę pozyskiwać od kolegów z branży, gośćmi są między innymi przedstawiciele hoteli Narvil Conference & Spa w Serocku, Kossak w Krakowie czy grupa Zdrojowa Invest & Hotels. Dodatkowo ciekawe case studies przedstawiła Monika Czaplicka – właścicielka agencji social media Wobuzz, oraz Dagmara Plata-Alf z agencji Hotel Media Group.

- Zależało mi, aby podzielić się zarówno swoją wiedzą, jak i zachęcić innych hotelarzy do tego. Pomimo sporej ilości poradników online marketingu w księgarniach, czy na blogach, mało jest dedykowanych tylko hotelarstwu. Wiem, że wiele małych obiektów hotelowych nie stać na wysłanie pracowników na kosztowne szkolenia do dużego miasta, lub zaproszenie szkoleniowców do siebie. Książka jest zatem świetnym wstępem do świata marketingu dla osób zaczynających biznes hotelarski lub pracę w hotelu. Pokazuję w niej konkretne przykłady działań dużych hoteli, oraz małych pensjonatów, z Polski i z całego świata. Warto inspirować się dobrymi przykładami! Mam nadzieję, że moja książka stanie się przyczynkiem do powstania wielu innych, może nawet bardziej złożonych publikacji w tym zakresie – powiedział Michał Miernik. 

Premiera książki przewidziana jest na 20 kwietnia, ale już teraz można ją zamawiać. Warto zrobić to już dziś, ponieważ tylko w przedsprzedaży książkę można nabyć z darmową przesyłką, darmową wersją ebook, oraz pakietem korzyści od partnerów technologicznych książki o wartości nawet 2.000 PLN.

Książka jest dostępna wyłącznie na stronie http://michalmiernik.com.

Informacja prasowa
Redakcja Biznes Hotel

Skontaktuj 
się z autorem:

Co otrzymasz po podaniu adresu e-mail?

  • dostęp do wszystkich treści na stronie biznes-hotel.pl,
  • cotygodniową porcję newsów i inspiracji, czyli newsletter Biznes Hotel
  • informacje o wydarzeniach organizowanych przez Biznes Hotel,

Dziękujemy za docenienie!

Administratorem Twoich danych osobowych jest Forum Media Polska spółka z o.o., ul. Polska 13, 60-595 Poznań (dalej: My). Będziemy przetwarzać powyższe dane w celach marketingowych. Przysługuje Ci prawo do cofnięcia zgody na komunikację z naszej strony w każdym czasie. Możesz to łatwo uczynić, dzwoniąc na 61 66 55 800 lub poprzez przesłanie maila na adres: bok@forum-media.pl.

Zgadzam się na kontakt ze strony wydawnictwa Forum Media Polska sp. z o.o. drogą elektroniczną i telefoniczną w celach marketingowych, w szczególności w celu przedstawiania sprofilowanej oferty produktów i usług wydawnictwa lub jego partnerów.

Piszą 
dla nas:
2014 @ FORUM MEDIA POLSKA Sp. z o.o.
Zdjęcia udostępnia fotolia.pl