Jak zarządzać przychodami SPA?

Jako pierwsi w Polsce podjęliśmy próbę, aby przełożyć wiedzę o zarządzaniu przychodem hotelu na zarządzanie przychodem spa i usystematyzować ją w sposób przystępny i zrozumiały dla właścicieli i menedżerów obiektów spa w Polsce. Efektem wieloletnich obserwacji oraz doświadczeń jest przemyślana i sprawdzona koncepcja zarządzania przychodem SPA.

2018-03-23 09:10:21

SPA Revenue Management jest bardziej skomplikowane niż zarządzanie przychodem z pokoi. W SPA oferuje się kilkadziesiąt różnych usług, mających różny czas realizacji, i aby je wykonać, potrzebujemy terapeuty, który przeprowadzi zabieg. Samo posiadanie gabinetów zabiegowych nie wystarczy, aby wygenerować przychód tak jak w przypadku pokoi hotelowych. Dodatkowo pokój sprzedajemy na równe jednostki czasu, czyli na 1 dobę, podczas gdy zabiegi w SPA mają bardzo różny czas realizacji usługi. Tak więc widzimy, że aby dobrze zarządzać przychodem SPA, musimy wziąć pod uwagę więcej składowych, niż zarządzając przychodem z pokoi.

Chcesz dowiedzieć się więcej?

Aby uzyskać dostęp do zasobów premium i naszego newslettera prasowego wpisz swój adres e-mail:

Zapisz się i zyskaj

- dedykowane zniżki na szkolenia i projekty branżowe
- najświeższe informacje z rynku podane w prostej i kompaktowej formie
- dostęp do najwartościowszych treści na wwwn.biznes-hotel.pl

Administratorem Twoich danych osobowych jest Forum Media Polska spółka z o.o., ul. Polska 13, 60-595 Poznań (dalej: My). Będziemy przetwarzać powyższe dane w celach marketingowych. Przysługuje Ci prawo do cofnięcia zgody na komunikację z naszej strony w każdym czasie. Możesz to łatwo uczynić, dzwoniąc na 61 66 55 800 lub poprzez przesłanie maila na adres: bok@forum-media.pl.

Zgadzam się na kontakt ze strony wydawnictwa Forum Media Polska sp. z o.o. drogą elektroniczną i telefoniczną w celach marketingowych, w szczególności w celu przedstawiania sprofilowanej oferty produktów i usług wydawnictwa lub jego partnerów.

ZNAJDŹ NAS: