Rezerwacja eventów online - dla odważnych czy szaleńców?

Sprzedaż pokoi przez własne strony WWW i portale rezerwacyjne to w tej chwili główne źródło przychodów hoteli. Wszyscy wiedzą, że obiekt bez rezerwacji online nie istnieje sprzedażowo. A gdybyśmy tak spróbowali w ten sam sposób sprzedać przestrzeń eventową, a idąc dalej całą imprezę?

2018-02-01 10:34:37

Tak, wiem, powiecie, że klient wymagający, że żąda oferty uszytej na miarę, że nie wie, czego chce. Tylko czy to jest na pewno opinia o Waszym kliencie, a może strach przed nieznanym? Odłóżmy na chwilę wszelkie obiekcje i postarajmy się podejść do zagadnienia racjonalnie.

Chcesz dowiedzieć się więcej?

Aby uzyskać dostęp do zasobów premium i naszego newslettera prasowego wpisz swój adres e-mail:

Zapisz się i zyskaj

- dedykowane zniżki na szkolenia i projekty branżowe
- najświeższe informacje z rynku podane w prostej i kompaktowej formie
- dostęp do najwartościowszych treści na wwwn.biznes-hotel.pl

Administratorem Twoich danych osobowych jest Forum Media Polska spółka z o.o., ul. Polska 13, 60-595 Poznań (dalej: My). Będziemy przetwarzać powyższe dane w celach marketingowych. Przysługuje Ci prawo do cofnięcia zgody na komunikację z naszej strony w każdym czasie. Możesz to łatwo uczynić, dzwoniąc na 61 66 55 800 lub poprzez przesłanie maila na adres: bok@forum-media.pl.

Zgadzam się na kontakt ze strony wydawnictwa Forum Media Polska sp. z o.o. drogą elektroniczną i telefoniczną w celach marketingowych, w szczególności w celu przedstawiania sprofilowanej oferty produktów i usług wydawnictwa lub jego partnerów.

ZNAJDŹ NAS: