Biznes Hotel
KATEGORIE
III Ogólnopolski Kongres Menedżerów i Właścicieli Hoteli i Obiektów Hotelowych - video relacja
Pobierz darmowe raporty
  • Raport rynek konferencyjny 2016
    Format: pdf -
    Pobierz plik
  • Raport Obiektów Konferencyjnych w Polsce 2015
    Format: pdf -
    Pobierz plik
  • Raport ActiveMobi: gotowość małych i średnich firm na klienta mobilnego
    Format: pdf - 3,5 MB
    Pobierz plik
Pokaż więcej raportów

Jeśli ten rok ma należeć do fioletu, to Muraspec jest na niego przygotowany

Jeśli ten rok ma należeć do fioletu, to Muraspec jest na niego przygotowany

Czy fioletowy zagości we wnętrzach? Czy spodoba się projektantom i co najważniejsze klientom? Odpowiedź na to pytania będzie możliwa dopiero za rok. To co teraz mogą zrobić producenci, to zaproponować fiolet w produktach do aranżacji wnętrz. Muraspec proponuje w fioletowym wykończeniu zarówno tapety, tkaniny obiciowe, panele Impresssions, folia Rowlux, a nawet okładkę katalogu.

Jeśli spojrzeć na fiolet przez pryzmat znaczenia symbolicznego, to jest to kolor wyjątkowy. Barwa fioletowa dość rzadko występuje w naturze, a ponadto w wielu kulturach jest to kolor związany z duchowością, tajemnicą, magią, a często również z żałobą.

Zdaniem specjalistów Pantone zajmujących się standaryzacją kolorów, wybrany odcień, którym jest 18-3838 Ultra Violet, symbolizuje indywidualność i duchowość. Jeśli Pantone nie kreuje kolorystycznych trendów, tylko z nich wynika, to wybór fioletu oznacza, że właśnie tych cech najbardziej brakuje we współczesnym świecie. Również w tej jego części związanej z projektowaniem.

W ofercie Muraspec jest kilka grup produktowych, gdzie warto fioletu poszukać. Odcień najbardziej zbliżony do wzorcowego 18-3838 Ultra Violet można znaleźć w gamie paneli dekoracyjnych Muraspec. Panele w tym kolorze już jakiś czas temu zostały użyte w jednym z pokoi w hotelu Holiday Inn w Paryżu. Fioletowe płaszczyzny wypełniają całą ścianę za łóżkiem stając się swoistym eyecatcher w tym wnętrzu. W pozostałych pokojach w tym hotelu również zostały użyte panele Muraspec tylko w innych kolorach, np. żółtym i turkusowym.

Głęboko rzeźbione laminowane panele MDF są atrakcyjną ozdobą ścian, zwłaszcza w obiektach takich jak hotele, biura czy restauracje. Są wyrazistą dekoracją przy pomocy której w prosty sposób można podkreślić charakter wnętrza. Panele oferowane są w asortymencie ponad 30 wzorów.

Całkiem sporo fioletu jest również w gamie tapet Muraspec i to w różnych odsłonach kolorystycznych. Od połyskliwej Solaris Flare do złudzenia przypominającej kostki mozaiki, przez jednolitą elegancką okładzinę Avignon z tkaninową fakturą, po wzornicze wariacje z fioletem w roli głównej takie jak Paradise Lucia czy Fortuna.

Fiolet obecny jest także w asortymencie tkanin obiciowych marki Skopos, która od niedawna jest częścią firmy Muraspec. W gamie tapicerek do wyboru mamy jednolitą, grubo tkaną Dalę, aksamitną bakłażanową Tahoe, albo materiał z geometrycznym wzorem o nazwie Gracia. Wysokie walory użytkowe materiałów obiciowych Skopos sprawiają, że materiały brytyjskiego producenta świetnie sprawdzają się w obiektach użyteczności publicznej. Są trwałe jeśli chodzi o ścieranie, a dzięki wzmocnieniu Trevira tekstylia są odporne na ogień i zniszczenie spowodowane zużyciem.

Jest początek 2018 roku i fioletu we wnętrzach nie mamy jeszcze zbyt wiele. Wszystko jednak może się zmienić, również dzięki propozycjom Muraspec. Tym bardziej, że fiolet świetnie współgra z bielą i szarością – kolorami, które przez ostatnie lata chętnie były  wykorzystywane w aranżacji wnętrz. 

Zobacz galerię dołączoną do artykułu

Informacja prasowa
Redakcja Biznes Hotel

Skontaktuj 
się z autorem:

Co otrzymasz po podaniu adresu e-mail?

  • dostęp do wszystkich treści na stronie biznes-hotel.pl,
  • cotygodniową porcję newsów i inspiracji, czyli newsletter Biznes Hotel
  • informacje o wydarzeniach organizowanych przez Biznes Hotel,

Dziękujemy za docenienie!

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych więcej...przez firmę FORUM MEDIA POLSKA Sp. z o.o. z siedzibą w Poznaniu, ul. Polska 13 w celach marketingowych, w szczególności na otrzymywanie informacji handlowych pochodzących od FORUM MEDIA POLSKA Sp. z o.o. oraz jego kontrahentów drogą elektroniczną na adres e-mail podany w formularzu zgłoszeniowym.

Piszą 
dla nas:
2014 @ FORUM MEDIA POLSKA Sp. z o.o.
Zdjęcia udostępnia fotolia.pl