Biznes Hotel
KATEGORIE
III Ogólnopolski Kongres Menedżerów i Właścicieli Hoteli i Obiektów Hotelowych - video relacja
Pobierz darmowe raporty
  • Rynek obiektów konferencyjnych w Polsce w 2018 r.
    Format: pdf - 347,99 KB
    Pobierz plik
  • Raport rynek konferencyjny 2016
    Format: pdf -
    Pobierz plik
  • Raport Obiektów Konferencyjnych w Polsce 2015
    Format: pdf -
    Pobierz plik
Pokaż więcej raportów

Pierwszy w Warszawie hotel marki AC Hotels by Marriott

Pierwszy w Warszawie hotel marki AC Hotels by Marriott

Designerska marka sieci Marriott International wkrótce zadebiutuje na warszawskim rynku. Inwestor Westgate Sp. z o. o., wspierany przez wyłącznego agenta firmę doradczą Hotel Professionals Sp. z o.o., zawarł z siecią Marriott International umowę franczyzową na pierwszy w stolicy i drugi w Polsce hotel marki AC Hotels by Marriott. Hotel zlokalizowany będzie przy Alejach Jerozolimskich w sąsiedztwie centrum handlowego Blue City oraz Dworca Zachodniego.

AC Hotels by Marriott to designerska marka sieci Marriott International pozycjonująca się w segmencie midscale, skierowana do nowego pokolenia podróżujących. Hotele marki AC Hotels by Marriott znane są z nowoczesnego wystroju, zarówno w przestrzeniach publicznych, jak i pokojach gościnnych, jak również ze swojego hollu AC Lounge, który funkcjonuje jako co-workingowa przestrzeń w ciągu dnia i tętniąca życiem przestrzeń wieczorem.

Stanowią nową kategorię hoteli, z ofertą skierowaną m.in. do młodych podróżnych, odwiedzających miasto zarówno w celach biznesowych, jak i turystycznych, ceniących współczesne przestrzenie w dobrze skomunikowanych lokalizacjach miejskich oraz wysokiej jakości obsługę i najnowsze nowinki technologiczne, wszystko w przystępnej cenie.

Hotel AC Hotels by Marriott w Warszawie zlokalizowany będzie przy Alejach Jerozolimskich 144, w bliskim sąsiedztwie Dworca Zachodniego oraz centrum handlowego Blue City, w rejonie, który jest obecnie trzecim największym pod względem zasobów powierzchni biurowej rejonem w Warszawie. Nowy obiekt zaoferuje około 260 pokoi, przestrzeń konferencyjną oraz restaurację i sky bar na ostatnim piętrze z panoramicznym widokiem na miasto.

- Marriott jest wielce podekscytowany faktem wprowadzenia do Warszawy marki AC by Marriott. Marka ta jest idealnie dopasowana do potrzeb dzisiejszego podróżnika, oferując eleganckie i nowoczesne, a zarazem tętniące życiem przestrzenie publiczne, AC będzie niewątpliwie atrakcyjnym punktem na mapie hotelowej Warszawy - mówi Janusz Mitulski, dyrektor ds. rozwoju na Europę Środkowo-Wschodnią i Kraje Bałtyckie Marriott International.

Od samego początku fazy koncepcyjnej inwestora wspierała firma doradcza Hotel Professionals Sp. z o.o., która również reprezentowała inwestora podczas negocjacji z siecią Marriott International, które zakończyły się podpisaniem umowy franczyzowej. Siostrzana spółka Hotel Professionals Management Group została również wybrana na spółkę zarządzającą hotelem AC Hotels by Marriott w Warszawie.

- Bardzo się cieszymy, że jesteśmy częścią tego projektu. Uważamy, że marka ta idealnie wpisuje się w tą lokalizację oraz będzie wartością dodaną dla dzielnicy Ochota. Cieszymy się, że będziemy mogli zarządzać tym wyjątkowym hotelem - wyjaśnia Alex Kloszewski, partner zarządzający w Hotel Professionals.

Informacja prasowa
Redakcja Biznes Hotel

Skontaktuj 
się z autorem:

Co otrzymasz po podaniu adresu e-mail?

  • dostęp do wszystkich treści na stronie biznes-hotel.pl,
  • cotygodniową porcję newsów i inspiracji, czyli newsletter Biznes Hotel
  • informacje o wydarzeniach organizowanych przez Biznes Hotel,

Dziękujemy za docenienie!

Administratorem Twoich danych osobowych jest Forum Media Polska spółka z o.o., ul. Polska 13, 60-595 Poznań (dalej: My). Będziemy przetwarzać powyższe dane w celach marketingowych. Przysługuje Ci prawo do cofnięcia zgody na komunikację z naszej strony w każdym czasie. Możesz to łatwo uczynić, dzwoniąc na 61 66 55 800 lub poprzez przesłanie maila na adres: bok@forum-media.pl.

Zgadzam się na kontakt ze strony wydawnictwa Forum Media Polska sp. z o.o. drogą elektroniczną i telefoniczną w celach marketingowych, w szczególności w celu przedstawiania sprofilowanej oferty produktów i usług wydawnictwa lub jego partnerów.

Piszą 
dla nas:
2014 @ FORUM MEDIA POLSKA Sp. z o.o.
Zdjęcia udostępnia fotolia.pl