Biznes Hotel
KATEGORIE
III Ogólnopolski Kongres Menedżerów i Właścicieli Hoteli i Obiektów Hotelowych - video relacja
Pobierz darmowe raporty
  • Raport rynek konferencyjny 2016
    Format: pdf -
    Pobierz plik
  • Raport Obiektów Konferencyjnych w Polsce 2015
    Format: pdf -
    Pobierz plik
  • Raport ActiveMobi: gotowość małych i średnich firm na klienta mobilnego
    Format: pdf - 3,5 MB
    Pobierz plik
Pokaż więcej raportów

Dobre praktyki w zarządzaniu projektami eventowymi

Już 29 stycznia odbędzie się szkolenie z nowego cyklu edukacyjnego MPI - Meeting Professional Excellence Classes (MPEC). Warsztat "Dobre praktyki w zarządzaniu projektami eventowymi" jak sobie pomóc ogarnąć" odbędzie się w Kreatywnym Centrum Eventowym Concordia Design.

Udział w warsztacie zapewni uczestnikom kompleksową wiedzę do zarządzania projektami a także możliwość poznania użytecznych narzędzi m.in. do analizy ryzyka, planowania harmonogramu czy monitoringu projektu. Warsztaty prowadzone będą w dynamicznej formie przez Trenera Marka Romanowicza, który posiada ponad 16-letnie doświadczenie w zarządzaniu projektami na stanowiskach kierowniczych, jest autorem wielu publikacji a także, prywatnie, miłośnikiem wypraw w Himalaje.  Uczestnicy warsztatu otrzymują certyfikat uczestnictwa w szkoleniu w ramach projektu MPEC - MPI Poland Chapter. Patronat branżowy nad wydarzeniem objęło Poznań Convention Bureau.

Dzięki udziale w tym warsztacie uczestnicy dowiedzą się, na czym polega kompleksowe podejście do zarządzania projektami i jakie są tu najlepsze praktyki. Poznają i przećwiczą przydatne narzędzia, min. w zakresie analizy ryzyka, planowania harmonogramu czy monitoringu projektu. To będzie praktyczny, interaktywny warsztat, który da wam możliwość przećwiczenia konkretnych, branżowych przykładów, a każde takie ćwiczenie będzie dokładnie omówione. Aktywne i pełne uczestnictwo w tym szkoleniu da wam możliwość zastosowania zdobytej wiedzy i doświadczenia w waszej codziennej pracy zawodowej. Dzięki szkoleniu, uczestnicy będą w stanie ogarnąć każdy chaos, jaki niejednokrotnie towarzyszy pracy event managera. 

Szkolenie  poprowadzi Marek Romanowicz, trener z szesnastoletnim doświadczeniem we współpracy z organizacjami. Zajmuje się również zarządzaniem projektami, konsultingiem oraz coachingiem menadżerskim. Doktor nauk ekonomicznych w zakresie zarządzania. Praktykę zawodową zdobywał w dwóch międzynarodowych koncernach: ABB i Daewoo, gdzie zajmował stanowisko kierownicze. Absolwent licznych szkoleń trenerskich i coachingowych (Szkoła trenerów prorozvoyovo, House of Skills, Wszechnica UJ). Posiada certyfikat w zakresie zarządzania projektami Prince 2 Practitioner oraz Międzynarodowy Certyfikat Trenera Zarządzania w zakresie treningu, uczenia się i rozwoju, wydany przez Edexcel i SKiTZ MATRIK. Posiada szerokie doświadczenie jako kierownik merytoryczny projektów szkoleniowych. Autor wielu publikacji w magazynach takich, jak „Personel i Zarządzanie”, „Personel Plus”.

Informacja prasowa
Redakcja Biznes Hotel

Skontaktuj 
się z autorem:

Co otrzymasz po podaniu adresu e-mail?

  • dostęp do wszystkich treści na stronie biznes-hotel.pl,
  • cotygodniową porcję newsów i inspiracji, czyli newsletter Biznes Hotel
  • informacje o wydarzeniach organizowanych przez Biznes Hotel,

Dziękujemy za docenienie!

Administratorem Twoich danych osobowych jest Forum Media Polska spółka z o.o., ul. Polska 13, 60-595 Poznań (dalej: My). Będziemy przetwarzać powyższe dane w celach marketingowych. Przysługuje Ci prawo do cofnięcia zgody na komunikację z naszej strony w każdym czasie. Możesz to łatwo uczynić, dzwoniąc na 61 66 55 800 lub poprzez przesłanie maila na adres: bok@forum-media.pl.

Zgadzam się na kontakt ze strony wydawnictwa Forum Media Polska sp. z o.o. drogą elektroniczną i telefoniczną w celach marketingowych, w szczególności w celu przedstawiania sprofilowanej oferty produktów i usług wydawnictwa lub jego partnerów.

Piszą 
dla nas:
2014 @ FORUM MEDIA POLSKA Sp. z o.o.
Zdjęcia udostępnia fotolia.pl