Biznes Hotel
KATEGORIE
V Ogólnopolski Kongres Menedżerów i Właścicieli Hoteli i Obiektów Hotelowych - video relacja
Pobierz darmowe raporty
  • Rynek obiektów konferencyjnych w Polsce w 2018 r.
    Format: pdf - 347,99 KB
    Pobierz plik
  • Raport rynek konferencyjny 2016
    Format: pdf -
    Pobierz plik
  • Raport Obiektów Konferencyjnych w Polsce 2015
    Format: pdf -
    Pobierz plik
Pokaż więcej raportów

<HMC> 2017 - Hotel Marketing Conference

26-27 września na terenie Międzynarodowych Targów Poznańskich oraz 9-10 listopada w Warszawie w Multikinie w Złotych Tarasach odbędzie się największa konferencja marketingowa dla hotelarzy w Polsce - Hotel Marketing Conference. Motywem przewodnim tegorocznej konferencji będzie: "Direct Booking, ludzie, procedury, automatyzacja sprzedaży i marketingu hoteli".

Hotel Marketing Conference to największa i najbardziej prestiżowa konferencja dla hotelarzy organizowana przez firmę Profitroom – lidera wśród dostawców technologii rezerwacyjnej. W ubiegłorocznej edycji <HMC> wzięło udział 721 osób, w tym m.in. właściciele obiektów hotelarskich i osoby odpowiedzialne za sprzedaż i marketing hoteli czy apartamentów.

Podczas dwóch dni wydarzenia uczestnicy będą mieli okazję zobaczyć i wysłuchać aż 18 merytorycznych prezentacji i prelekcji. Skupione będą one wokół głównej tematyki konferencji, czyli sprzedaży bezpośredniej hotelu. Jest to obszar, który obecnie interesuje coraz większą liczbę hotelarzy w związku z rosnącym znaczeniem portali OTA, takich jak Booking.com, Expedia czy metasearchy Trivago albo Google. Współpraca ze wspomnianymi pośrednikami obecnie stanowi nieodzowny element potrzebny do efektywnego zarządzania rezerwacjami obiektu, jednak generowany zysk ze sprzedaży za pośrednictwem OTA-s jest mniejszy niż w przypadku sprzedaży poprzez kanały własne hotelu (stronę internetową, recepcję itd.).

Na konferencji nie zabraknie renomowanych ekspertów. Jednym z nich będzie prof. Henryk Mruk z Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu, którego zainteresowania naukowe związane są z marketingiem strategicznym, badaniem zachowania konsumentów, ekonomii behawioralnej i przywództwa. Autor ponad 900 publikacji w tym roku opowie nam o employer brandingu w hotelu. Wiele hoteli boryka się bowiem z pozyskaniem i utrzymaniem wartościowych pracowników. Employer branding jest właśnie jednym ze sposobów na zbudowanie dobrego wizerunku obiektu hotelarskiego. Po zdobyciu cennych informacji od prof. Mruka będziecie wiedzieć, jak spowodować, że obecny i potencjalny pracownik będzie myślał o Twoim hotelu jako idealnym miejscu do rozwoju swojej kariery.

Kolejnym prelegentem będzie Marcin Misztal, pracownik światowego giganta, bez którego świat internetu nie wyglądałby tak samo, czyli amerykańskiej firmy Google. Opowie on o rosnącym znaczeniu wyszukiwarki Google w całym procesie przygotowania do odbycia podróży przez turystów. W wystąpieniu nie zabraknie również informacji o roli smartfonów w kontakcie z potencjalnym klientem. Oprócz przedstawiciela amerykańskiej korporacji na Hotel Marketing Conference zaprosiliśmy również prelegentów z niemieckiego lidera branży metasearchy – firmy Trivago. Goście konferencji opowiedzą nam o najnowszym produkcie firmy, czyli Express Booking by Trivago.

Na konferencji nie zabraknie też ekspertów z naszej firmy. Z ponad 120-osobowego zespołu Profitroom wybraliśmy najlepszych ekspertów i praktyków, którzy podzielą się z Wami doświadczeniem z pracy z ponad 2000 hoteli w Polsce i na świecie. W tym roku poruszą oni m.in. temat trendów w urządzeniach mobilnych i optymalizacji stron i systemów rezerwacji w tym zakresie. Art Director Marcin Dmoch opowie o ważności spójności wizerunkowej hotelu zarówno w świecie on-line, jak i off-line. Jednym z punktów programu będzie również przedstawienie nowego produktu firmy, jakim jest Guest Connect CRM, którego sprzedaż ruszyła w czerwcu tego roku. Prezentacje będą okraszone licznymi case studies, dzięki czemu, jako uczestnik konferencji, będziesz miał szansę poznać efekty projektów realnie wypracowywanych przez lidera branży.

Jednak kilkanaście wartościowych prelekcji <HMC> 2017 to nie jedyne atrakcje, które przygotowaliśmy. Hotel Marketing Conference to idealna okazja na poznanie innych hotelarzy, nawiązania relacji i wymiany doświadczeń. Okazji do rozmów kuluarowych będzie wiele, ponieważ oprócz przerw między poszczególnymi prelekcjami tradycyjnie będziemy organizować największą i najlepszą imprezę integracyjną – Simply More Party. Wieczorem uczestnicy konferencji będą mogli pobawić się przy rytmach doskonałej muzyki ze swoimi kolegami i koleżankami z branży.

Tradycyjnie już podczas konferencji odbędzie się również uwielbiany przez uczestników konkurs „Hotelarze goszczą Hotelarzy”. Ideą zabawy jest to, że hotelarze, uczestnicy <HMC>, zapraszają swoich kolegów i koleżanki, fundując przynajmniej weekendowy pobyt do swojego obiektu. Każdy, kto taki pobyt w formie voucheru ufunduje, może sam wziąć udział w losowaniu. Konkurs sprzyja integracji, wymianie wiedzy i jest świetną okazją na doskonałą zabawę. A dreszczyk emocji, dokąd pośle nas los, jest bezcenny!

<HMC> jest konferencją bezpłatną dla hotelarzy (maks. 1 na hotel) pomimo dawki wiedzy nieporównywalnie większej, niż oferują konkurencyjne, płatne wydarzenia. Chcemy, żebyście w zamian za darmowy udział w wydarzeniu wsparli szczytny cel charytatywny. W tym roku wesprzemy wspólnie z Wami Fundację Mam Marzenie, której misją jest spełnianie marzeń dzieci w wieku 3–18 lat, cierpiących na choroby zagrażające ich życiu. Za pośrednictwem formularza zgłoszeniowego uczestnicy <HMC> będą mogli określić deklarację kwoty, którą przekażą na rzecz fundacji. Liczymy na uzbieranie pokaźnej sumy pieniędzy, która pozwoli spełnić marzenia wielu podopiecznych fundacji.

Współorganizatorem poznańskiej edycji Hotel Marketing Conference 2017 są Międzynarodowe Targi Poznańskie – lider polskiej branży targowo-wystawienniczej. <HMC> 2017 odbędzie się przy okazji organizowanych przez MTP targów Polagra Gastro – Międzynarodowych Targów Gastronomii i Invest Hotel, czyli Targów Wyposażenia Hoteli. Zainteresowani wzięciem udziału w konferencji powinni dokonać rejestracji za pośrednictwem strony internetowej znajdującej się pod adresem www.hotel-marketing.pl. Na stronie oprócz formularza będziecie mogli poznać bliżej sylwetki prelegentów czy poznać dzieci, którym w pierwszej kolejności firma Profitroom wspólnie z hotelarzami będzie starała się spełnić marzenia.

Arkadiusz Czerwiński
Profitroom

Skontaktuj 
się z autorem:

Co otrzymasz po podaniu adresu e-mail?

  • dostęp do wszystkich treści na stronie biznes-hotel.pl,
  • cotygodniową porcję newsów i inspiracji, czyli newsletter Biznes Hotel
  • informacje o wydarzeniach organizowanych przez Biznes Hotel,

Dziękujemy za docenienie!

Administratorem Twoich danych osobowych jest Forum Media Polska spółka z o.o., ul. Polska 13, 60-595 Poznań (dalej: My). Będziemy przetwarzać powyższe dane w celach marketingowych. Przysługuje Ci prawo do cofnięcia zgody na komunikację z naszej strony w każdym czasie. Możesz to łatwo uczynić, dzwoniąc na 61 66 55 800 lub poprzez przesłanie maila na adres: bok@forum-media.pl.

Zgadzam się na kontakt ze strony wydawnictwa Forum Media Polska sp. z o.o. drogą elektroniczną i telefoniczną w celach marketingowych, w szczególności w celu przedstawiania sprofilowanej oferty produktów i usług wydawnictwa lub jego partnerów.

Tagi: #HoReCa, #aktualności

Przeczytaj także:

Piszą 
dla nas:
2014 @ FORUM MEDIA POLSKA Sp. z o.o.
Zdjęcia udostępnia fotolia.pl