Biznes Hotel
KATEGORIE
III Ogólnopolski Kongres Menedżerów i Właścicieli Hoteli i Obiektów Hotelowych - video relacja
Pobierz darmowe raporty
  • Raport rynek konferencyjny 2016
    Format: pdf -
    Pobierz plik
  • Raport Obiektów Konferencyjnych w Polsce 2015
    Format: pdf -
    Pobierz plik
  • Raport ActiveMobi: gotowość małych i średnich firm na klienta mobilnego
    Format: pdf - 3,5 MB
    Pobierz plik
Pokaż więcej raportów

Dynamika konkurencyjności - jak dopasować swoją strategię do produktu i cen konkurencji?

Tradycyjny Revenue Management polega na optymalizacji cen i przychodów, wynikającej z analizy danych hotelu, prognozowania popytu i obłożenia. Customer Oriented Revenue Management (CORM), o którym pisałem ostatnio, dodaje do tego analizę zachowań gości i ich komentarzy. Oba podejścia mają zastosowanie wtedy, gdy na rynku istnieje konkurencja. Dziś zatem skupimy się na tym, jak konkurencja zareaguje, jeśli zmienimy cenę, jak my zareagujemy, jeśli zrobi to ona, a także jak dopasować swoją strategię do produktu i cen konkurencji.

Dalsza część tego artykułu jest dostępna bezpłatnie dla czytelników biznes-hotel.pl, którzy pozostawili swój adres e-mail.

Aby uzyskać dostęp do newslettera i wszystkich treści w serwisie, wpisz poniżej swój adres e-mail:


Co otrzymasz po podaniu adresu e-mail?

  • dostęp do wszystkich treści na stronie biznes-hotel.pl,
  • cotygodniową porcję newsów i inspiracji, czyli newsletter Biznes Hotel,
  • informacje o wydarzeniach organizowanych przez Biznes Hotel.

Dziękujemy za docenienie!

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych więcej...przez firmę FORUM MEDIA POLSKA Sp. z o.o. z siedzibą w Poznaniu, ul. Polska 13 w celach marketingowych, w szczególności na otrzymywanie informacji handlowych pochodzących od FORUM MEDIA POLSKA Sp. z o.o. oraz jego kontrahentów drogą elektroniczną na adres e-mail podany w formularzu zgłoszeniowym.

Krzysztof Głąbiński
eliteadvices.com

Krzysztof Głąbiński

Absolwent Technikum Hotelarskiego, WSTiH w Warszawie, ze studiami podyplomowanymi na University of Aberdeen, oraz w WITS Business School w Johannesburgu.
Doświadczenie zdobywał w liniach lotniczych, hotelarstwie i nowych technologiach pracując dla takich firm jak Hotel Marriott w Warszawie, hotel J.W. Marriott Dubai, Delta Airlines oraz dla British Airways, m.in. jako Country Manager Poland. Przez 10 lat odpowiadał za region Europy i Afryki Północnej dla British Airways, specjalizując się w Revenue Management, Revenue Development i Dystrybucji.

Od 2010 roku prowadzi własną firmę doradczo-szkoleniową www.eliteadvices.com, która realizowała projekty dla takich firm jak LOT, Qatar Airways oraz YieldPlanet.

Eliteadvices jest właścicielem dwóch portali: szkoleniowego dla hoteli www.szkoleniahoteli.pl, który jest globalnym akademickim partnerem Amerykańskiej Organizacji Hotelarskiej (www.ahla.org), oraz pierwszego w Polsce wirtualnego Revenue Managera - www.WirtualnyRM.pl

Skontaktuj 
się z autorem:
Piszą 
dla nas:
2014 @ FORUM MEDIA POLSKA Sp. z o.o.
Zdjęcia udostępnia fotolia.pl