Biznes Hotel
KATEGORIE
V Ogólnopolski Kongres Menedżerów i Właścicieli Hoteli i Obiektów Hotelowych - video relacja
Pobierz darmowe raporty
  • Rynek obiektów konferencyjnych w Polsce w 2018 r.
    Format: pdf - 347,99 KB
    Pobierz plik
  • Raport rynek konferencyjny 2016
    Format: pdf -
    Pobierz plik
  • Raport Obiektów Konferencyjnych w Polsce 2015
    Format: pdf -
    Pobierz plik
Pokaż więcej raportów

Dynamika konkurencyjności - jak dopasować swoją strategię do produktu i cen konkurencji?

Tradycyjny Revenue Management polega na optymalizacji cen i przychodów, wynikającej z analizy danych hotelu, prognozowania popytu i obłożenia. Customer Oriented Revenue Management (CORM), o którym pisałem ostatnio, dodaje do tego analizę zachowań gości i ich komentarzy. Oba podejścia mają zastosowanie wtedy, gdy na rynku istnieje konkurencja. Dziś zatem skupimy się na tym, jak konkurencja zareaguje, jeśli zmienimy cenę, jak my zareagujemy, jeśli zrobi to ona, a także jak dopasować swoją strategię do produktu i cen konkurencji.

Dalsza część tego artykułu jest dostępna bezpłatnie dla czytelników biznes-hotel.pl, którzy pozostawili swój adres e-mail.

Aby uzyskać dostęp do newslettera i wszystkich treści w serwisie, wpisz poniżej swój adres e-mail:


Co otrzymasz po podaniu adresu e-mail?

  • dostęp do wszystkich treści na stronie biznes-hotel.pl,
  • cotygodniową porcję newsów i inspiracji, czyli newsletter Biznes Hotel,
  • informacje o wydarzeniach organizowanych przez Biznes Hotel.

Dziękujemy za docenienie!

Administratorem Twoich danych osobowych jest Forum Media Polska spółka z o.o., ul. Polska 13, 60-595 Poznań (dalej: My). Będziemy przetwarzać powyższe dane w celach marketingowych. Przysługuje Ci prawo do cofnięcia zgody na komunikację z naszej strony w każdym czasie. Możesz to łatwo uczynić, dzwoniąc na 61 66 55 800 lub poprzez przesłanie maila na adres: bok@forum-media.pl.

Zgadzam się na kontakt ze strony wydawnictwa Forum Media Polska sp. z o.o. drogą elektroniczną i telefoniczną w celach marketingowych, w szczególności w celu przedstawiania sprofilowanej oferty produktów i usług wydawnictwa lub jego partnerów.

Krzysztof Głąbiński
eliteadvices.com

Krzysztof Głąbiński

Absolwent Technikum Hotelarskiego, WSTiH w Warszawie, ze studiami podyplomowanymi na University of Aberdeen, oraz w WITS Business School w Johannesburgu.
Doświadczenie zdobywał w liniach lotniczych, hotelarstwie i nowych technologiach pracując dla takich firm jak Hotel Marriott w Warszawie, hotel J.W. Marriott Dubai, Delta Airlines oraz dla British Airways, m.in. jako Country Manager Poland. Przez 10 lat odpowiadał za region Europy i Afryki Północnej dla British Airways, specjalizując się w Revenue Management, Revenue Development i Dystrybucji.

Od 2010 roku prowadzi własną firmę doradczo-szkoleniową www.eliteadvices.com, która realizowała projekty dla takich firm jak LOT, Qatar Airways oraz YieldPlanet.

Eliteadvices jest właścicielem dwóch portali: szkoleniowego dla hoteli www.szkoleniahoteli.pl, który jest globalnym akademickim partnerem Amerykańskiej Organizacji Hotelarskiej (www.ahla.org), oraz pierwszego w Polsce wirtualnego Revenue Managera - www.WirtualnyRM.pl

Skontaktuj 
się z autorem:
Piszą 
dla nas:
2014 @ FORUM MEDIA POLSKA Sp. z o.o.
Zdjęcia udostępnia fotolia.pl