Biznes Hotel
KATEGORIE
V Ogólnopolski Kongres Menedżerów i Właścicieli Hoteli i Obiektów Hotelowych - video relacja
Pobierz darmowe raporty
  • Rynek obiektów konferencyjnych w Polsce w 2018 r.
    Format: pdf - 347,99 KB
    Pobierz plik
  • Raport rynek konferencyjny 2016
    Format: pdf -
    Pobierz plik
  • Raport Obiektów Konferencyjnych w Polsce 2015
    Format: pdf -
    Pobierz plik
Pokaż więcej raportów

Kampanie Google AdWords od A do Z

Nagłówek, dwie linijki tekstu i adres strony. Reklamy AdWords na pierwszy rzut oka nie wyglądają skomplikowanie. W momencie gdy siadamy samodzielnie przed komputerem, może jednakże okazać się, że przygotowanie pierwszej kampanii nie jest wcale takie proste. Co zrobić, aby rozpocząć działania samodzielnie? Jak odpowiednio wydatkować środki? Jak skierować właściwych odbiorców do witryny naszego hotelu?

Dalsza część tego artykułu jest dostępna bezpłatnie dla czytelników biznes-hotel.pl, którzy pozostawili swój adres e-mail.

Aby uzyskać dostęp do newslettera i wszystkich treści w serwisie, wpisz poniżej swój adres e-mail:


Co otrzymasz po podaniu adresu e-mail?

  • dostęp do wszystkich treści na stronie biznes-hotel.pl,
  • cotygodniową porcję newsów i inspiracji, czyli newsletter Biznes Hotel,
  • informacje o wydarzeniach organizowanych przez Biznes Hotel.

Dziękujemy za docenienie!

Administratorem Twoich danych osobowych jest Forum Media Polska spółka z o.o., ul. Polska 13, 60-595 Poznań (dalej: My). Będziemy przetwarzać powyższe dane w celach marketingowych. Przysługuje Ci prawo do cofnięcia zgody na komunikację z naszej strony w każdym czasie. Możesz to łatwo uczynić, dzwoniąc na 61 66 55 800 lub poprzez przesłanie maila na adres: bok@forum-media.pl.

Zgadzam się na kontakt ze strony wydawnictwa Forum Media Polska sp. z o.o. drogą elektroniczną i telefoniczną w celach marketingowych, w szczególności w celu przedstawiania sprofilowanej oferty produktów i usług wydawnictwa lub jego partnerów.

Dagmara Plata-Alf
Hotel Media Group

Dagmara Plata-Alf jest pasjonatką marketingu i zarządzania, a jej doświadczenie w branży turystycznej i hotelarskiej obejmuje ponad 10 lat.

Aktywnie szkoli jako trener biznesu i specjalizuje się w strategicznym doradztwie marketingowym. Doktorantka w obszarze zarządzania na Akademii Leona Koźmińskiego i absolwent prestiżowych studiów MBA na University of Bedfordshire.

W swoim doświadczeniu zawodowym pełniła funkcję Dyrektora Marketingu i Zarządzania Relacjami z Klientem sieci hoteli, Dyrektora Generalnego hotelu, a także realizowała szereg wykładów i prelekcji jako mówca eTravelForum, TravelCamp, Hotel & Tourism Trends, Profesjonalnych Warsztatów Biznes Hotel, a także Ogólnopolskiego Kongresu Menedżerów i Właścicieli Hoteli i Obiektów Hotelowych.

Jest autorką licznych artykułów z zakresu marketingu oraz zarządzania w branży turystycznej i hotelarskiej, w tym regularnie publikuje w magazynach Biznes Hotel oraz Biznes Restauracje & Catering.

Obecnie prowadzi firmę Hotel Media Group, która jest właścicielem m.in. takich marek jak: HotelAssist (firma doradcza), HotelAutomation (agencja specjalizująca się w aspektach zautomatyzowanych procesów marketingowych ) oraz Marketing Pie (agencja marketingowo-eventowa). Prowadzi również osobistego bloga dagmaraplataalf.pl.

www.dagmaraplataalf.pl

Skontaktuj 
się z autorem:
Piszą 
dla nas:
2014 @ FORUM MEDIA POLSKA Sp. z o.o.
Zdjęcia udostępnia fotolia.pl