Biznes Hotel
KATEGORIE
III Ogólnopolski Kongres Menedżerów i Właścicieli Hoteli i Obiektów Hotelowych - video relacja
Pobierz darmowe raporty
  • Rynek obiektów konferencyjnych w Polsce w 2018 r.
    Format: pdf - 347,99 KB
    Pobierz plik
  • Raport rynek konferencyjny 2016
    Format: pdf -
    Pobierz plik
  • Raport Obiektów Konferencyjnych w Polsce 2015
    Format: pdf -
    Pobierz plik
Pokaż więcej raportów

5 powodów, dla których warto wdrożyć inteligentne Wi-Fi w obiekcie konferencyjno-hotelowym

Hotel Mazurkas w Ożarowie Mazowieckim to przykład obiektu konferencyjno-hotelowego, który poszedł z duchem czasu i aktywnie wykorzystuje inteligentne Wi-Fi do budowania relacji z gośćmi. Ten czterogwiazdkowy obiekt specjalizuje się w kompleksowej organizacji konferencji, kongresów, bankietów, targów oraz imprez okolicznościowych. Jakie korzyści wynikają z wykorzystania Social WiFi w trakcie tych eventów?

 

  1. Informacja o ofercie hotelu na stronie powitalnej

MCC Mazurkas Conference Centre & Hotel na ekranie powitalnym, który wyświetla się w momencie logowania do Wi-Fi, wyświetla informacje o aktualnych ofertach promocyjnych i atrakcjach w samym hotelu. - Social WiFi daje nam możliwość informowania gości o usługach dodatkowych, z których mogą skorzystać w czasie pobytu w naszym obiekcie. Dzięki zamieszczeniu na ekranie powitalnym informacji o aktualnie obowiązujących promocjach każdy gość, który loguje się do Wi-Fi, dowiaduje się od razu o tym, jakie dodatkowe propozycje aktualnie dla niego przygotowaliśmy. W ten sposób możemy zachęcić więcej osób do korzystania np. z naszej restauracji - mówi Adam Krzywosądzki, Supervisor Recepcji Hotelu Mazurkas.

  1. Zachęta do udziału w okolicznych wydarzeniach

Inteligentne Wi-Fi stwarza także możliwość informowania gości lub uczestników konferencji o wydarzeniach, które odbywają się w okolicy hotelu. Poprzez przesłanie wiadomości do takich osób, hotelarze mogą skutecznie zachęcić do udziału w jakimś evencie odbywającym się na terenie obiektu lub np. koncercie organizowanym przez lokalne władze.

  1. Rosnąca liczba fanów na Facebooku

Komunikacja poprzez Social Wi-Fi to także doskonała okazja do zbudowania społeczności wokół marki obiektu konferencyjno-hotelowego w mediach społecznościowych. Specjalne komunikaty lub wbudowane funkcjonalności doskonale wspierają proces gromadzenia fanów na Facebooku, co zwiększa możliwości komunikacji marketingowej marki w przyszłości.

  1. Promocja programu lojalnościowego

Główną zaletą Social WiFi jest możliwość pozyskiwania wartościowych kontaktów do osób, które skorzystały z hotelowego Wi-Fi. W przypadku obiektów, w których często odbywają się eventy, możliwe jest dotarcie do ich uczestników i zachęcenie ich do ponownego odwiedzenia obiektu w przyszłości. W przypadku gości, hotelarze są w stanie w prosty sposób bezpośrednio zachęcić ich do kolejnych odwiedzin.

  1. Pozyskiwanie opinii o pobycie w hotelu

Opinie o obiekcie stanowią zarówno wyznacznik jakości obsługi klienta dla samych Hotelarzy, jak i ważny czynnik jego oceny dla potencjalnych gości. - Cenną funkcjonalnością są dla nas również "gwiazdki". Po opuszczeniu hotelu goście dostają wiadomość z prośbą o ocenę zadowolenia z pobytu w skali od 1 do 5. Mogą też napisać krótką opinię i dzięki temu zwrócić naszą uwagę na to, co jest dla nich najważniejsze, pozwalając nam tym samym stale doskonalić nasze usługi - dodaje Adam Krzywosądzki.

Inteligentne Wi-Fi doskonale sprawdza się w obiektach konferencyjno-hotelowych, co potwierdza przypadek Hotelu Mazurkas. Aby dowiedzieć się więcej, wystarczy wejść na stronę Social WiFi lub firmy Profitroom, która jest obecnie dystrybutorem narzędzia wśród polskich hoteli. Warto to zrobić szczególnie teraz, gdyż kilka dni temu wystartowała letnia promocja, w ramach której ceny abonamentu zostały obniżone nawet o połowę.

Co otrzymasz po podaniu adresu e-mail?

  • dostęp do wszystkich treści na stronie biznes-hotel.pl,
  • cotygodniową porcję newsów i inspiracji, czyli newsletter Biznes Hotel
  • informacje o wydarzeniach organizowanych przez Biznes Hotel,

Dziękujemy za docenienie!

Administratorem Twoich danych osobowych jest Forum Media Polska spółka z o.o., ul. Polska 13, 60-595 Poznań (dalej: My). Będziemy przetwarzać powyższe dane w celach marketingowych. Przysługuje Ci prawo do cofnięcia zgody na komunikację z naszej strony w każdym czasie. Możesz to łatwo uczynić, dzwoniąc na 61 66 55 800 lub poprzez przesłanie maila na adres: bok@forum-media.pl.

Zgadzam się na kontakt ze strony wydawnictwa Forum Media Polska sp. z o.o. drogą elektroniczną i telefoniczną w celach marketingowych, w szczególności w celu przedstawiania sprofilowanej oferty produktów i usług wydawnictwa lub jego partnerów.

Tagi: #HoReCa, #aktualności

Przeczytaj także:

Piszą 
dla nas:
2014 @ FORUM MEDIA POLSKA Sp. z o.o.
Zdjęcia udostępnia fotolia.pl