Biznes Hotel
KATEGORIE
III Ogólnopolski Kongres Menedżerów i Właścicieli Hoteli i Obiektów Hotelowych - video relacja
Pobierz darmowe raporty
  • Raport rynek konferencyjny 2016
    Format: pdf -
    Pobierz plik
  • Raport Obiektów Konferencyjnych w Polsce 2015
    Format: pdf -
    Pobierz plik
  • Raport ActiveMobi: gotowość małych i średnich firm na klienta mobilnego
    Format: pdf - 3,5 MB
    Pobierz plik
Pokaż więcej raportów

Odpowiedzialność klientów hoteli za szkody wyrządzone podczas pobytu

Hotel podpisał lukratywną umowę z partnerem biznesowym na cykliczne organizowanie szkoleń dla pracowników korporacji. Część pracowników z innych miejscowości miała także zapewnione przez firmę noclegi, zaś część, ze względu na imprezę na zakończenie szkolenia, sama zdecydowała się wykupić nocleg w obiekcie. W związku z wyjazdem gości okazało się, że kilka pokoi hotelowych, oględnie sprawę ujmując, nie prezentuje się najlepiej. Zniszczone ściany, uszkodzona papierosami wykładzina, wybita szyba.

Dalsza część tego artykułu jest dostępna bezpłatnie dla czytelników biznes-hotel.pl, którzy pozostawili swój adres e-mail.

Aby uzyskać dostęp do newslettera i wszystkich treści w serwisie, wpisz poniżej swój adres e-mail:


Co otrzymasz po podaniu adresu e-mail?

  • dostęp do wszystkich treści na stronie biznes-hotel.pl,
  • cotygodniową porcję newsów i inspiracji, czyli newsletter Biznes Hotel,
  • informacje o wydarzeniach organizowanych przez Biznes Hotel.

Dziękujemy za docenienie!

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych więcej...przez firmę FORUM MEDIA POLSKA Sp. z o.o. z siedzibą w Poznaniu, ul. Polska 13 w celach marketingowych, w szczególności na otrzymywanie informacji handlowych pochodzących od FORUM MEDIA POLSKA Sp. z o.o. oraz jego kontrahentów drogą elektroniczną na adres e-mail podany w formularzu zgłoszeniowym.

Piszą 
dla nas:
2014 @ FORUM MEDIA POLSKA Sp. z o.o.
Zdjęcia udostępnia fotolia.pl